کد خبر: ۵۹۲۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵

دلیل غیبت مهران مدیری، لیلا حاتمی و جواد عزتی از یک مراسم+عکس

اکران افتتاحیه فیلم «ما همه با هم هستیم»، دیشب (جمعه ۱۰ خرداد) برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 افتتاحیه بزرگ در تالاری که عادت شده اسمش را بگذارند میزبان تئاترهای لاکچری، برای رونمایی از پرستاره ترین کمدی ایرانی. به اسم‌های روی پوستر دقت کنید و البته تصاویر. از مهران مدیری، لیلا حاتمی، جواد عزتی، تا هانیه توسلی، ویشکا آسایش، پژمان جمشیدی و مهران غفوریان و البته رضا گلزار.

حالا اسم‌ها را تطبیق دهید با ستاره‌های روی فرش قرمز؛ گلزار، پژمان جمشیدی، مهران غفوریان، سام نوری، سیروس گرجستانی و...  و دیگر چه کسی؟ «ما همه با هم، هستیم»؟

دلیل غیبت مهران مدیری، لیلا حاتمی و جواد عزتی از یک مراسم+عکس

 کمدی پربازیگر سینمای ایران، این عنوانی بود برای فیلم خبرساز «ما همه با هم هستیم». ساخته‌ای کمدی به کارگردانی کمال تبریزی و بازی کلی ستاره. تبریزی که کار ماندگار "مارمولک" و کمدی فانتزی "همیشه پای یک زن در میان است" را هم در صفحات کارنامه کارگردانی‌اش دارد. او که "خیابان‌های آرام"ش هیچ‌گاه اکران نشد و این اواخر شاخص‌ترین اثر کمدی اکران شده‌اش "مارموز" خیلی نگرفت.

او با فرمولی قدیمی به سراغ گیشه آمده. فرمول ستاره‌بازی. تهیه‌کننده هم رضا میرکریمی است. یک نام بزرگ. قطار بازیگران هم به راه هستند. فارغ از اینکه محتوا چه باشد، این ترکیب پرهزینه باید اقلا ۲۰ میلیارد تومانی بفروشد.

دلیل غیبت مهران مدیری، لیلا حاتمی و جواد عزتی از یک مراسم+عکس

از لحظه خبر آغاز ساخت پروژه، بر سر سرمایه‌گذارش حرف‌های بسیاری بوده و جنجال ساخته. جنجالی که سبب شد در جشنواره فجر و کنفرانس خبری فیلم "قصر شیرین"، میرکریمی از "ما همه با هم هستیم" بگوید و سرمایه‌گذارش و اتهام پول‌های مشکوک. چندماه بعد اما او برای فروش فیلم جدیدش، ۴روز پیش از شروع اکران نیاز به یک افتتاحیه بزرگ داشت. بلیت‌فروشی اینترنتی انجام شد و رسانه‌ها دعوت شدند به سالن بزرگ هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد.

ساعت ۹شب جمعه، اینجا تالار لاکچری که قبلا شرحش رفت. وقتی که گفته شد بلیت‌های اکران افتتاحیه «ما همه با هم هستیم» در کمتر از ۶۰دقیقه به فروش رسیده، مشخص بود که با  اکران شلوغی روبه‌رو خواهیم بود. اکران افتتاحیه‌ای که برخلاف روال معمول برایش بلیت فروخته شده بود تا عواید آن صرف آسیب‌دیدگان از سیل اوایل امسال شود. یک تیر و دو نشان. هم با استفاده از شهرت بازیگران نامی فیلم و هواداران پرشور بازیگری مثل رضا گلزار حسابی  افتتاحیه شلوغی برگزار می‌شد و هم با اعلام پرداخت عواید فیلم به سیل‌زده‌ها تبلیغی مضاعف برای فیلمی صورت می‌گرفت که احتمالا  برای شکستن رکورد «هزارپا» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران خیز برداشته است.

یک فرش قرمز و جماعتی که با ورود هر بازیگر میزان جیغ‌هایشان به تناسب محبوبیت آن بازیگر بالا و پایین می‌شد و البته که ورود محمدرضا گلزار بنفش‌ترین جیغ‌ها را در پی داشت و دخترکان نوجوانی که با کنار رفتن گلزار از روی فرش قرمز اشک و آه داشتند که چرا نتوانستند نزدیک‌تر بروند و آقای بازیگر را از نزدیک ببینند. گلزار که گفته می‌شود با همین گروه برنامه حاشیه‌ساز "برنده باش" را تا قبل از توقیف روی آنتن شبکه ۳ داشت، سوپاپ اطمینان گروه سازنده برای پر کردن سالن بود تا غایبین احتمالی در هیاهوی بودنش به چشم نیایند.

ساعت از ده شب هم گذشته بود که جماعت حاضر به سالن هتل اسپیناس پالاس راهنمایی شدند. مهران غفوریان یکی از بازیگران فیلم به عنوان مجری روی سن رفت و یکی یکی بازیگران فیلم را برای قرار گرفتن روی سن صدا کرد. 

اینجا بود که تازه پرسش اصلی مطرح شد. آیا «ما همه با هم هستیم؟»

مهران مدیری، جواد عزتی، هانیه توسلی، لیلا حاتمی  و البته ویشکا آسایش بازیگران سرشناس غایب در این افتتاحیه بودند. کمال تبریزی همان روی سن سعی کرد اولین کسی باشد که جلوی شایعات احتمالی را می‌گیرد. او گفت: «بازیگران به ما قول حضور داده بودند اما برای هر کدام مشکلی پیش آمد. مثلا آقای مدیری اصلا ایران نیستند که بخواهند در این مراسم باشند.» 

دلیل غیبت مهران مدیری، لیلا حاتمی و جواد عزتی از یک مراسم+عکس

مهران مدیری که تا همین چند روز قبل درگیر فیلمبرداری "هیولا" بوده، احتمالا به استراحت رفته است تا بعد ۶ماه کار پرفشار فرصتی برای تمدد اعصاب داشته باشد. عوامل فیلم البته می‌گفتند لیلا حاتمی هم خارج از کشور حضور دارد. علی شادمان مشغول یک پروژه دیگر شده و جواد عزتی هم سر صحنه بوده و مه‌لقا باقری همسرش را به مراسم فرستاده بود.

غیبت این ستاره ها اما در روز رونمایی بزرگ، شاید اولین گاف گروه سازنده باشد. کج سلیقگی در هماهنگی برای چنین دورهمی مهمی و درخواست از ستاره‌ها برای بودن در کنار مخاطبان. 

فیلمی که ستارگانی دارد که می‌گویند رکورد دستمزدها را شکسته‌اند برای موفقیت و بازگشت سرمایه، نیاز به با هم بودن همه ستارگانش دارد تا مثل آن شعار معروف که به نظر می‌رسد نام فیلم از آن الهام گرفته شده، سرمایه‌گذارانش در دل با اعتماد به نفس به خود بگویند: نترسید، نلرزید، ما همه با هم هستیم!

چرا این همه ستاره با هم هستند؟

فیلم روایت آدم‌هایی است که هرکدام قصه‌ای دارند که آن قصه آنها را به یک هواپیما کشانده. یک‌ کمدی موقعیت با استفاده از کاراکترهایی که هر کدام انگار نمادی از جامعه بزرگ ایران هستند. 
کمال تبریزی، درباره «ما همه با هم هستیم» در این افتتاحیه گفت: این فیلم کمدی نیست. ما سعی کردیم، روایت تراژدی که این روزها درگیر آن هستیم را با لحن طنز روایت کنیم و البته نه به شیوه‌ برخی کمدی‌های مرسوم این روزها.»

کمال تبریزی خطاب به مخاطبانی که در سالن «اسپیناس» به تماشای فیلم نشسته بودند، گفت: «امیدوارم با فیلم متفاوتی روبرو شوید.»

رضا میرکریمی تهیه‌کننده فیلم هم در سخنانی کوتاه گفت: «خوشحالم این فیلم متولد می‌شود. ما سعی کردیم فیلم استانداردی بسازیم و از شوخی‌های رایج این روزهای فیلم‌های کمدی دوری کنیم.»

او در بخش پایانی سخنانش گفت: «فیلم «ما همه با هم هستیم»،فیلم امنی برای همه خانواده‌هاست.» 

پژمان جمشیدی یکی دیگر از بازیگرانی بود که از جمع عوامل روی سن صحبت کرد. او با بیان اینکه دو نفر در این سالن هستند که اگر اینجا استادیوم بود هیچ‌کدام از ما اینجا جایی نداشتیم به حضور علی پروین و فرشاد پیوس اشاره کرد و از حضور آنها در سالن تشکر کرد. 

پایان صحبت‌های عوامل فیلم که روی سن بودند هم با تشکر گلزار از حاضرین در سالن بود و دعوت از همه برای تماشای این فیلم کمدی.

بگذریم از اینکه در میان حاضران در سالن، بودند آنهایی که حتی نمی‌دانستند برای تماشای چه فیلمی آمده‌اند. دیالوگی بین دو نفر از حاضران  که به سختی از لابلای جماعتی  خود را به تماشای گلزار رسانده بودند برمی‌گشتند شنیدیم، نشان از احتمال موفقیت سیاست ستاره‌بازی این گروه شلوغ می دهد. وقتی زن از مرد پرسید: اصلا چه فیلمی هست؟ 

و مرد جواب داد: نمی‌دانم. کارگردانش چهره‌ش آشنا به نظر می‌آمد!

سیاستی که البته احتمالا وقتی به بار می‌نشیند که این جمع شلوغ در عمل نام فیلم‌شان را اثبات کنند:«ما همه با هم هستیم!»

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
این سلبریتی ها که خارج کشورند حرفی نیست اما اگه طرف .... بود چه سر و صدایی میشد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین