کد خبر: ۵۹۳۰۰۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲

تصمیم برانکو برای ترک ورزشگاه و فشار سازمان لیگ به ماندن پرسپولیس

مسئولان سازمان لیگ به تیم پرسپولیس اعلام کردند برای برگزاری بازی با داماش در ورزشگاه باقی بمانند!
آفتاب‌‌نیوز :

بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلانیان در فینال جام حذفی قرار بود ساعت ۲۱ در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شود. مسئولان داماش در اعتراض به راه ندادن تماشاگران این تیم به ورزشگاه، از انجام مسابقه سر باز زدند. پادرمیانی مسئولان سازمان لیگ باعث شد بازیکنان داماش قبل از ساعت ۲۲ وارد زمین شوند اما تا ساعت ۲۲:۱۵ بازهم خبری از برگزاری مسابقه نشد.

داماشی‌ها اصرار داشتند بدون حضور تماشاگرانشان بازی نمی‌کنند. حضور دوباره بازیکنان پرسپولیس و داوران در زمین باعث کلافه شدن برانکو و اعضای کادر فنی پرسپولیس شد. حتی کریم باقری به خاطر بلاتکلیفی عجیب در این مسابقه، به شدت به سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعتراض کرد.

پرسپولیسی ها پیش از این قصد داشتند ورزشگاه را ترک کنند اما سعید فتاحی در تلاش بود اعضای این تیم را قانع کند که برای برگزاری بازی در ورزشگاه بمانند. پیگیری ها نشان می دهد وزیر ورزش در تماس با سازمان لیگ تاکید کرده است این مسابقه هر طور شده امشب برگزار شود. حیدر بهاروند هم این دستور را به فتاحی منتقل کرد اما تلاش فتاحی بی فایده بود و این مسابقه در نهایت ساعت ۲۲:۳۰ لغو شد.

 

مهر 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین