کد خبر: ۵۹۳۰۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳

از شایعه زورگیری از اتوبوس نهاوند تا درگیری رانندگان دو اتوبوس

‌معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان شایعه حمله زورگیران و افراد نقابدار به یک اتوبوس در نهاوند را از اساس کذب و شایعه دانست.
آفتاب‌‌نیوز :

‌سرهنگ حسین بشری در گفت‌وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: انتشار خبر کذب مبنی بر حمله زورگیران به اتوبوس مسافران بازتاب بدی را به دنبال داشته است، به همین علت رسانه‌ها باید از انتشار اخبار کذب خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه دادستان ملایر قاطعانه پیگیر این موضوع است، اضافه کرد: انتشار این خبر کذب که شایعه‌ای بیش نبود، موجب برهم زدن آسایش خاطر و امنیت مردم شده است.

بشری در تشریح اخبار انتشار یافته مبنی بر درگیری یک راننده اتوبوس و مسافران اظهار کرد: درگیری روز گذشته فقط یک خصومت شخصی بوده است، به طوری که درگیری بین یک راننده اتوبوس و شاگرد یک راننده اتوبوس دیگر جرقه این نزاع و درگیری را زد.

وی ادامه داد: یکی از راننده‌های اتوبوس نهاوند با راننده اتوبوس ملایر بر سر سوار کردن مسافر درگیر شده و دوستان یکی از رانندگان برای یاری او وارد دعوا می‌شود که با وساطت مسافران و دیگران این درگیری پس از مدتی پایان می‌یابد.

بشری با بیان اینکه هیچ‌یک از طرفین دعوا شکایتی نداشته‌اند، تصریح کرد: این درگیری و دعوا هیچ شکایتی از سوی طرفین نداشته و پس از وساطت مسافران این درگیری پایان می‌یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان در پایان یادآور شد: بانی اصلی این دعوا و درگیری در روز گذشته توسط پلیس انتظامی دستگیر شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین