کد خبر: ۵۹۳۳۹۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

تنیس‌باز اتریشی: سرینا ویلیامز 'شخصیت بدی' دارد

تیم به یورو اسپرت گفت: "هر بازیکنی باید منتظر بماند، به نظر من که او نشان داد شخصیت بدی دارد." به دنبال این اتفاقات، گای فورژه، مدیر تورنمنت از تیم عذرخواهی کرد.
تنیس‌باز اتریشی: سرینا ویلیامز 'شخصیت بدی' دارد
آفتاب‌‌نیوز :

دامینیک تیم، تنیس‌باز اتریشی پس از این که به او گفته شد به خاطر سرینا ویلیامز باید کنفرانس مطبوعاتی‌اش در اوپن فرانسه را تمام کند، گفت او نشان داد که "شخصیت بدی" دارد.

مسئولان این گرند اسلم روز شنبه به تیم که بخت چهارم قهرمانی در مسابقات است گفتند که اتاق کنفرانس را ترک کند.

تیم به یورو اسپرت گفت: "هر بازیکنی باید منتظر بماند، به نظر من که او نشان داد شخصیت بدی دارد." به دنبال این اتفاقات، گای فورژه، مدیر تورنمنت از تیم عذرخواهی کرد.

به نوشته روزنامه فرانسوی اکیپ، سرینا ویلیامز که با قهرمانی در ۲۳ گرند‌اسلم پرافتخارترین زن شاغل تنیس جهان است پس از شکست غافلگیرکننده مقابل هموطنش سوفیا کنین، می‌خواسته هرچه زودتر کنفرانس مطبوعاتی‌اش را برگزار کند و گفته: "من را در اتاق دیگری بگذارید، کوچک‌تر اما همین الان."

به دنبال این قضیه بود که مسئولان از تیم خواستند اتاق را ترک کند و تنیس‌باز اتریشی همان موقع اعتراضش را به این رفتار نشان داد و گفت: "این چه وضعشه؟ مسخره کردین؟ فایده این کار چیه، من باید از اتاق برم بیرون چون اون خانم می‌خواد بیاد؟"

این بازیکن ۲۵ ساله گفت: "من خیلی عصبانی یا ناامید نبودم؛ نهایتا شاید چند دقیقه یا بیشتر طول کشید. بحث فقط در مورد اصول اخلاقی است. مهم نیست که من آن‌جا نشسته بودم یا یک نفر دیگر. حتی اگر یک بازیکن نوجوان هم نشسته بود نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. من صد در صد مطمئنم راجر فدرر یا رافائل نادال چنین کاری نمی‌کردند."

راجر فدرر، پرافتخارترین مرد تنیس جهان هم گفت دلیل ناراحتی تیم را درک می‌کند و افزود که بازیکنانی که مسابقاتشان را برده‌اند (مثل تیم که مقابل پابلو کوئباس برنده شده بود) معمولا نسبت به بازیکنانی که از تورنمنت حذف شده‌اند، اولویت دارند.

فدرر که قهرمانی در ۲۰ گرند اسلم را در کارنامه دارد، گفت: "نمی‌دانم چه اتفاق اشتباهی افتاد اما یک جای کار این داستان ایراد داشت. اگر من به لئوناردو مه‌یر می‌باختم، اجازه می‌دادم که اول او مصاحبه مطبوعاتی‌اش را برگزار کند و یا هر وقت که دوست دارد این کار را انجام دهد، چون او است که باید در یک مسابقه دیگر بازی کند. زمان مسابقه بعدی من خیلی خیلی دور است و باید به حریف اجازه دهم کارش را انجام دهد."

فدرر که در هر چهار گرنداسلم قهرمان شده، همچنین گفت: "احتمالا باید سوتفاهمی رخ داده باشد و شاید هم باید سرینا را در رختکن نگه می‌داشتند نه اینجا در مرکز رسانه‌ای."

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین