کد خبر: ۵۹۳۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
دیگر از لشکرکشی ناوگان دریایی آمریکا به خلیج فارس خبری نیست

امام جمعه مشهد: دینداری در ایران و سایر کشورها افزایش یافته/ مردم به مقاومت در برابر آمریکا ادامه خواهند داد

امام جمعه موقت مشهد گفت: با وجود برخی هیاهوها و تبلیغات دشمنان، دینداری در کشور افزایش یافته است.
امام جمعه مشهد: دینداری در ایران و سایر کشورها افزایش یافته/ مردم به مقاومت در برابر آمریکا ادامه خواهند داد
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام محمد باقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد افزود: برگزاری آئین‌های پرشور مذهبی در مناسبت‌هایی مانند ماه مبارک رمضان و نیز استقبال نسل جوان از اعتکاف و پیاده روی اربعین نشان می‌دهد با وجود تبلیغات دشمنان و بروز برخی مخاطرات در عرصه فضای مجازی و شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای، دینداری در ایران و حتی سایر کشورها افزایش یافته و حتی نسبت به گذشته عمیق‌تر هم شده است.

وی با استناد به کلام معصومین (ع) ادامه داد: رعایت حقوق متقابل مردم و رهبری اثرات خاص و قطعی دارد که طی چند دهه گذشته این حقوق متقابل به درستی در جامعه ایران رعایت شده است و عزیز شدن دین در میان مردم و گرایش به اجرای عدالت و توسعه این مهم در جامعه برخی از اثرات رعایت حقوق متقابل مردم و رهبری در جامعه اسلامی است.

امام جمعه موقت مشهد همچنین به سالگرد قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اشاره کرد و گفت: راه نهضت اسلامی قیام مسلحانه و نبرد چریکی نبود بلکه راه تحقق آن شناساندن اسلام ناب و سیاسی به مردم به رهبری یک مرجع و عالم دینی بود.

فرزانه افزود: هدف از قیام ۱۵ خرداد مقابله با استکبار و فساد در کشور و تحقق اجرای احکام اسلامی در جامعه بود و هم اکنون نیز این اهداف در جامعه دنبال می‌شود و تا زمانی که تلاش برای تحقق این آرمانها در جامعه تداوم داشته باشد دشمنان در برابر انقلاب راه به جایی نمی‌برند.

وی ادامه داد: اخیراً دشمنان ناوگان و تجهیزات نظامی خود را به خلیج فارس گسیل کرده اند و تحریم‌های جدیدی بر کشور و از جمله سپاه پاسداران اعمال کرده اند تا مقاومت در کشور بشکند اما مردم ما ایستادند.

امام جمعه موقت مشهد گفت: نتیجه مقاومت مردم این شد که وزیر خارجه آمریکا شروط مذاکره با ایران را پس گرفت، نتانیاهو در انتخابات اسرائیل شکست خورد و دیگر از لشکرکشی ناوگان دریایی آمریکا به خلیج فارس خبری نیست.

فرزانه رفتار حاکمان آمریکا را اصلاح نشدنی دانست و افزود: دشمنان می‌خواستند علاوه بر ایجاد ترس بین مردم یک دوقطبی مذاکره و یا عدم مذاکره با آمریکا بین مسئولان ایجاد کنند اما مسئولان و مردم، دشمنان را شناخته اند و به مقاومت در برابر آنها ادامه خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
0
1
حاج آقا لطفا یک روز با لباس شخصی و تنهایی چند مسیر را با تاکسی و اتوبوس بروید و شخصا برای خرید ارزاق لباس معمولی بروید تا مردم رو بهتر بشناسید و حرفای عادی و شکایتی مردم توی تاکسی و ... را بشنوید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین