کد خبر: ۵۹۳۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

اردوغان ساقدوش مسعود اوزیل شد/ توضیح اوزیل درباره اقدام خیرخواهانه‌اش

مسوت اوزیل در مراسم عروسی خود اعلام کرد به جای دریافت هرگونه کادو، هزینه درمان یک هزار کودک را تامین کنند. آقای اردوغان و همسرش میهمان وِیژه عروسی مسعود اوزیل و امینه گولز بودند.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش اسپورت ۲۴، مراسم عروسی مسوت اوزیل، ستاره آلمانی آرسنال با آمین گلس در شهر استانبول برگزار شد. در این مراسم مسوت اوزیل اقدام خیرخواهانه‌ای انجام داد و اعلام کرد به جای دریافت کادو از میهمانان، هزینه درمان یک هزار کودک بیمار با کمک مالی میهمانان و خود اوزیل تأمین شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ در همین ارتباط ستاره آلمانی گفت: من فوتبالیست حرفه‌ای هستم و ما فوتبالیست‌ها از شرایط مالی خوبی بهره‌مند هستیم و باید چنین اقداماتی انجام دهیم تا بتوانیم در جامعه تأثیرگذار باشیم. من پروژه‌ای برای کمک به کودکان بیمار در نظر گرفتم و به همین خاطر از تمام افراد دعوت کردم در صورت تمایل در آن حضور داشته باشند.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، اوزیل در سال ۲۰۱۴ بعد از قهرمانی در جام جهانی نیز تصمیم گرفت تا پاداش ۲۴۰ هزار پوندی خود را به درمان ۲۳ کودک برزیلی اختصاص دهد تا نشان دهد توجه ویژه‌ای به مساله کمک به کودکان نیازمند دارد.

اردوغان 'ساقدوش' مسعود اوزیل، بازیکن تیم آلمان شد

به گزارش بی بی سی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه با حضور در مراسم عروسی مسعود اوزیل، فوتبالیست ترک‌تبار تیم ملی آلمان به او و همسرش تبریک گفت و در نقش ساقدوش داماد ظاهر شد. ویدئوی مربوط به حضور آقای اردوغان در جشن عروسی این فوتبالیست معروف با واکنش فراوان روبرو شده است.

مسعود اوزیل سال گذشته هم با انتشار عکسی از خودش در کنار آقای اردوغان موجب به راه افتادن جنجال در شبکه‌های اجتماعی شده بود.

اردوغان ساقدوش مسعود اوزیل شد/ توضیح اوزیل درباره اقدام خیرخواهانه‌اش

مخالفان اقای اردوغان این فوتبالیست معروف را متهم کردند در دورانی که آقای اردوغان به علت سرکوب مخالفان و حرکت به سوی اقتدارگرایی مورد انتقاد جهانی قرار گرفته از او حمایت کرده است.

مسعود اوزیل که در ۳۰ سالگی از تیم ملی آلمان و فوتبال بین‌المللی خداحافظی کرده گفته انتشار این عکس‌ها موجب بی‌احترامی و حملات نژادپرستانه علیه او در آلمان و حتی از سوی فدراسیون فوتبال این کشور شده است.

او با امینه گولز، دختر شایسته سابق ترکیه ازدواج کرده و مراسم عروسی مجللی را در یک هتل ساحلی در سواحل بسفر ترتیب داد که آقای اردوغان هم میهمان ویژه آن بود.

حضور آقای اردوغان در مراسم عروسی سلبریتی‌ها بی سابقه نیست. او به ویژه در ایام کارزارهای انتخاباتی با حضور در چنین مراسمی تلاش می‌کند بر محبوبیت مردمی خود بیفزاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین