کد خبر: ۵۹۳۸۳۰
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷

وجود 80 هزار طرح عمرانی نیمه تمام در کشور

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه افزون بر ۸۰ هزار طرح عمرانی نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: برای تکمیل این طرح ها به ۵۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی جمالی نژاد افزود: تأمین این اعتبار در توان دولت نخواهد بود و واگذاری آنها به بخش خصوصی از اولویت‌های این معاونت است.

وی اظهار داشت: بیشترین دغدغه و مشکلات شهرداری‌ها نیز تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام است و همه تلاش و همت ما نیز بر این مهم، متمرکز شده است.

جمالی نژاد با اشاره به اجرای طرح‌های زود بازده در کشور تصریح کرد: در چهملین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات ۴۰ هزار طرح کم هزینه و زود بازده با بسیج سازندگی در کشور آغاز شد که تعدادی از آنها در هفته آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌ها و سیلاب‌های اخیر هم گفت: بیش از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی بر اثر این بارندگی‌ها در نقاط مختلف کشور تخریب و آسیب دید که نیازمند بازسازی و نوسازی است و بیشترین تخریب‌ها مربوط به استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان است.

معاون وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: شهرداران شهرهای اهواز، رشت و برخی دیگر از مراکز استان‌ها هنوز مشخص نشده که سعی بر این است که در نخستین فرصت معرفی شوند و تلاش بر این است که کسانی انتخاب شوند که با آئین نامه و دستورالعمل جدید وزارت کشور همراه و دارای تجارب مدیریت شهری باشند.

، معاون عمرانی وزیر کشور صبح امروز با حضور بر مزار سومین شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی و شهدای گمنام حسینیه امیر چقماق به مقام آنها ادای احترام کرد.

دیدار با با آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و شرکت در مراسم معارفه شهردار یزد از جمله برنامه‌های جمالی نژاد در سفر به یزد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین