کد خبر: ۵۹۳۸۳۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶

بنیاد مسکن: سیل‌زدگان وام بلاعوض را تا پایان هفته می‌توانند برداشت کنند

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به وجود اختلال در سامانه پایش عملکرد بازسازی مناطق سیل‌زده، گفت: به سبب اختلال در سامانه وام‌های بلاعوضی که به‌حساب سیل‌زدگان واریزشده تا پایان هفته قابل‌برداشت می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود انصاریان با اشاره به پرداخت وام بلاعوض برای سیل‌زدگان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون 18 هزار و 22 واحد مسکونی در خوزستان دچار خسارت شده که از این تعداد 12 هزار و 242 واحد تعمیری و مابقی احداثی هستند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده و ارزیابی از آسیب دیدگان، افراد‌ به بانک‌ها معرفی‌شده و وام‌های بلاعوض به‌حساب آنان واریزشده بود اما به دلیل اختلال در سامانه پایش عملکرد بازسازی، امکان برداشت وجود نداشت که در این خصوص دستورات لازم صادرشده است.

عضو قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان تأکید کرد: وام‌های بلاعوضی که به‌حساب سیل‌زدگان واریزشده تا پایان هفته قابل‌برداشت است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ابتدای وقوع سیل همواره در کنار مردم شریف خوزستان بوده و تا پایان بازسازی نیز در کنار آنان می‌ماند.

انصاریان گفت: امیدواریم با همکاری بهتر بانک‌ها و مردم سیل‌زده خوزستان، زمینه‌های لازم در باره تسریع در بازسازی فراهم شود.

وی افزود: لازم است مردم نسبت به تشکیل پرونده و دریافت مصالح ساختمانی سرعت عمل خود را افزایش داده و در این راستا همکاری بیشتری با نمایندگان بنیاد مسکن داشته باشند.

هم‌ اکنون بنیاد مسکن استان‌های تهران، هرمزگان، البرز، کرمان و فارس در کنار بنیاد مسکن خوزستان مسئولیت بازسازی واحدهای آسیب‌دیده از سیل را بر عهده‌ دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین