کد خبر: ۵۹۴۰۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

زورگیری از زن میانسال به‌خاطر ۲۰۰.۰۰۰ تومان

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه از دستگیری یک نفر از اراذل و اوباش‌های سطح یک به اتهام زورگیری از خانمی ۵۴ ساله خبر داد.
زورگیری از زن میانسال به‌خاطر ۲۰۰.۰۰۰ تومان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمود مالمیر در تشریح این خبر بیان داشت: ظهر روز گذشته بود که ماموران عملیات کلانتری در جریان یک فقره زورگیری توسط یکی از اراذل سابقه‌دار در خیابان افراسیابی قرار گرفتند و سریعا با حضور در محل تحقیقات خود را از شاکی پرونده آغاز کردند.

او ادامه داد: شاکی که زنی ۵۴ ساله بود در تشریح ماجرا گفت متهم که از اراذل سطح یک این محله است و مادرش همسایه من است ساعت ۲ بعدازظهر زنگ خانه را زد و وقتی در را باز کردم ناگهان بسویم حمله ور و به زور وارد خانه‌ام شد و با گذاشتن چاقویی زیر گلویم مرا مجبور کرد ۲۰۰ هزار تومان پول نقد تحویلش بدهم و از آنجا که تنها بودم ترسیدم و به او دادم.

او افزود: در ادامه ماموران سریعا مخفیگاه این متهم ۳۱ ساله را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های قضائی وارد شدند که آنجا حضور نداشت. با توجه به قرائن موجود در منزل، متوجه شدند متهم قصد دارد از طریق پایانه جنوب تهران به مسافرت برود و به این ترتیب برای شناسایی او به آن محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در پایانه دو اکیپ از ماموران عملیات کلانتری حضور یافته بودند تا در صورت شناسایی متهم سریعا او رادستگیر کنند که بالاخره حین بررسی چهره افراد توسط ماموران، متهم شناسایی شد و در حالیکه حین دستگیری با ماموران درگیر شده بود، بالاخره بازداشت و به کلانتری برای انجام تحقیقات دلالت داده شد.

او ابراز داشت: با بررسی سوابق متهم، مشخص شد او سه سابقه کیفری شامل آدم‌ربایی، شرکت در درگیری دسته جمعی و حمل مواد مخدر دارد که همچنین در بازرسی بدنی از متهم مقداری مواد روان‌گردان از نوع شیشه به دست آمد.

بنابراین گزارش، متهم با تشکیل پرونده‌ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
2
ولش کنید برای زمان انتخابات به درد میخوره.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
2
الان داداش گلمون که سابقه آدم ربایی داره چجوری آزاده؟؟اونم 31 ساله؟؟ آدم ربایی جرم سبکیه؟؟؟مثل دزدیدن یه سیب هست؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
حتما جوب میده که ایشون دانشجوی ستاره دار یا وکیل و نویسنده نیست که حبس ابد و اعدام بهش بدهند، یک ادم ربایی ساده و چند تا زورگیری کرده، ......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین