کد خبر: ۵۹۴۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵

یک ملا در افغانستان ۱۱ نفر را با گلوله کشت

سرپرست شورای ولایتی فراه، گفته که این فرد ساکن ولسوالی خاک سفید بود و روز گذشته این زنان و کودکان را در ولسوالی خاک سفید "تیرباران کرده" و وقتی همسایه‌ها دخالت کردند، آنان را نیز به گلوله بست.
یک ملا در افغانستان ۱۱ نفر را با گلوله کشت
آفتاب‌‌نیوز :

غلام فاروق بارکزی، سخنگوی والی فراه به بی‌بی‌سی گفت که یک ملا در ولسوالی خاک سفید ولایت فراه در غرب افغانستان یازده نفر از بستگان و همسایگان خود را که شامل زنان و کودکان هستند، "تیرباران" کرده است. او افزود که در این حادثه دستکم چهار نفر نیز زخمی شده‌اند.

به گفته سخنگوی والی فراه این حادثه به دلیل خصومت‌های خانوادگی رخ‌داده است.

شاه محمود نعیمی، سرپرست شورای ولایتی فراه، نیز گفته که این فرد ساکن ولسوالی خاک سفید بود و روز گذشته، یکشنبه (۱۹جوزا/خرداد) این زنان و کودکان را در ولسوالی خاک سفید "تیرباران کرده" و وقتی همسایه‌ها دخالت کردند، آنان را نیز به گلوله بست.

او نیز تایید کرده که در این حادثه ۱۱ نفر کشته شده و فقط دو عضو خانواده که در خانه حضور نداشتند، زنده مانده‌اند و افراد طالبان قاتل را دستگیر کرده‌اند.

منطقه‌ای که این حادثه در آن رخ داده، تحت کنترل طالبان است. فراه از ولایت‌های ناامن افغانستان است و چند بار طالبان توانسته به مرکز این ولایت رخنه کند.

یک منبع محلی نیز که نخواست از او نام برده شود، گفت این روحانی حدود شصت سال سن دارد و اخیرا زن جدید گرفته بود و دختر خود را نیز به عقد یک عضو خانواده پدر زن جدیدش درآورده بود.

او گفت که به خاطر همین موضوع با خانواده قبلی‌اش مدام جنجال داشت و قبلا هشدار داده بود که همه را خواهد کشت.

این ساکن محل گفت که این روحانی دختر دوازده ساله‌اش را "داده" و در بدل او زن جدید گرفته بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین