کد خبر: ۵۹۴۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰

انتخاب مجیدی به ستاد عالی مسابقات المپیک کشیده شد/تاج به دیدار صالحی امیری رفت

رئیس فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات رخ‌داده پیرامون انتخاب فرهاد مجیدی به‌عنوان سرمربی تیم امید، امروز به دیدار صالحی امیری رفت.
آفتاب‌‌نیوز :

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید، به جمع‌بندی رسیده و فرهاد مجیدی را به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرده است. اگرچه فدراسیون به‌صورت رسمی این خبر را اعلام نکرده، اما توافقات نهایی با مجیدی صورت گرفته و انتشار خبر سرمربی‌گری مجیدی در تیم امید کافی بود که کمیته ملی المپیک مخالفت خود را با این موضوع اعلام و عنوان کند که این انتخاب را به‌رسمیت نمی‌شناسد.

پس از این موضوع مهدی تاج امروز به دیدار رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک رفت. تاج در این دیدار توضیحاتی درباره روند انتخاب مجیدی ارائه کرد. صالحی امیری اما تأکید داشت که نه کمیته ملی المپیک و نه وزارت ورزش در جریان انتخاب مجیدی نبودند و بهتر بود آن‌ها را نیز در جریان این انتخاب قرار می‌دادند. تاج با اعلام این‌که هنوز قراردادی امضا نشده توضیحاتی درباره این انتخاب ارائه کرد، در نهایت جمع‌بندی جلسه امروز این‌گونه بود که مهدی تاج اوایل هفته آینده در جلسه ستاد عالی مسابقات المپیک 2020 توکیو حضور یافته و گزارشی کامل در این باره ارائه و دلایلش را برای انتخاب مجیدی اعلام کند.

باید دید در این جلسه چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، اما به‌نظر نمی‌رسد موضوع حضور مجیدی در تیم امید منتفی شود، هرچند امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین