کد خبر: ۵۹۴۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

جنجال درآمد ۹۰ میلیون دلاری داماد ترامپ

روزنامه گاردین از انتقال مبالغ هنگفتی به کوشنر، مشاور ارشد و داماد ترامپ اطلاع داد که منابع آن همچنان نامشخص است.
آفتاب‌‌نیوز :

یک شرکت املاک و مستغلات که «کوشنر» صاحب بخشی از آن است ۹۰ میلیون دلار از یک نهاد برون مرزی نامشخص دریافت کرده است. دریافت این مبلغ پس از آن صورت گرفته است که وی به عنوان مشاور ارشد ترامپ وارد کاخ سفید شده است.

به گزارش گاردین، با استناد به بایگانی‌های شرکت و مصاحبه‌های انجام شده در حالی که کوشنر به عنوان فرستاده بین المللی آمریکا مشغول به کار بوده است یک سرمایه نامعلوم به شرکتی به نام «کادر» منتقل شده است. کوشنر پس از آنکه وارد کاخ سفید شد دارایی های دیگر خود را فروخت ولی سهام خود را در این شرکت حفظ کرد.

این سرمایه از طریق شخصی به نام «گلدمن ساکس» در جزایر «کیمن» که فرارهای مالیاتی در آنجا به راحتی امکان پذیر است منتقل شده است.

هر چند طبق گفته وکلای کوشنر، وی پس از آنکه وارد کاخ سفید شد از هیأت مدیره شرکت «کادر» استعفا داده و سهام خود را به ۲۵ درصد کاهش داده است ولی در هر صورت او این دارایی را جزء دارایی های خود اعلام نکرده بوده است.

شرکت «کادر» در سال ۲۰۱۴ توسط کوشنر، برادرش و یکی از دوستان آنها به نام «رایان ویلیامز» که پیشتر برای گلدمن ساکس کار می کرده است تأسیس شده است.

اطلاعاتی که از دو منبع آگاه به دست آمده حاکی از آن است که بیشتر این مبلغ از طریق فرارهای مالیاتی و بخشی از آن نیز به وسیله عربستان سعودی تامین شده است.

هنوز پاسخ رسمی از جانب کاخ سفید و وکیل کوشنر درباره این مساله دریافت نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین