کد خبر: ۵۹۴۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۸۶ - ۲۱:۱۲
سردار افشار خبر داد:

CD بحران ملوان‌ها در راه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گزارش مستند مراحل دستگیری و بازجویی و اظهارات ملوانان انگلیسی در طول بازداشت در حال تهیه است و به صورت سی‌دی و کتاب به زودی عرضه خواهد شد.

سردار افشار اجبار ملوانان انگلیسی برای تکذیب سخنان قبلی خود از روی نوشته را پیروزی سوم ایران در ماجرای بازداشت متجاوزان انگلیسی دانست و مجوز پیش فروش خاطرات ملوانان انگلیسی را افتضاحی بزرگ برای ارتش انگلستان برشمرد.

گفتنی است ملوانان بازداشت شده بریتانیایی که هفته گذشته در پی عفو محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور آزاد شدند، پس از بازگشت به کشورشان در گفتگو با رسانه‌ها مدعی شدند در زمان بازداشت تحت فشار قرار داشته‌اند.

اتهامات سنگین ملوان زن انگلیسی به ایران [کلیک کنید]

وی ضمن قدردانی و تشکر از هوشیاری و اقتدار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پیش‌بینی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در نشست (کنفرانس) خبری، مبنی بر تحت فشار قرار گرفتن ملوانان انگلیسی را هوشمندانه خواند و اظهار داشت: نمایش کودکانه انگلستان پس از آزادی ملوانان، به جای استقبال و تشکر از برخورد کریمانه جمهوری اسلامی؛ بار دیگر خوی تجاوزگری و بی‌توجهی انگلیسی‌ها را به قوانین بین‌المللی نشان داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین