کد خبر: ۵۹۴۲۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

در چرچیل شهر در هیچ خودرویی نباید قفل شود، چرا که اگر خرسی در شهر دیده شد، به سرعت بتوان درون خودروها پناه گرفت تا "خرس‌بانان" کارشان را انجام دهند. همچنین مردم شهر، به جز در زمان جشن هالووین پس از غروب آفتاب از خانه‌های خود خارج نمی‌شوند.
۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس اجتماعی- شبکه خبری "سی ان ان" در گزارشی ۱۹ مقصد را به عنوان بهترین نقاط جهان برای سفر در فصل تابستان معرفی کرده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این مقصدها به شرح ذیل هستند:

سالار د اویونی، ولیوی

این منطقه برگترین صحرای نمک جهان است. بزرگترین سطح نمکی دنیا با گستره ۳۸۰۰ مایل مربع که در جنوب غربی بولیوی واقع شده است. سطح بی‌پایان اشکال هندسی شش ضلعی کریستال‌ها از زیبایی‌های این نقطه از جهان است. این شاهکار بزرگترین سطح نمکی مسطح در جهان است. این ویژگی چشم‌اندازی سورئال را به این منطقه بخشیده است.

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

در فصل تابستان و به طور کلی در زمانی که هوا خشک و گرم باشد، آب آن کاملا خشک می شود و به منطقه‌ای وسیع از نمک خشک تبدیل می شود اما در فصل‌های بارانی، دریاچه‌ای که در نزدیک آن جا وجود دارد و پوپو (Poopó) نام دارد، به این منطقه سرازیر می‌شود و به همین خاطر روی این زمین وسیع سفید رنگ را لایه‌ای از آب فرا می‌گیرد.

لاس وگاس

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

به نظر می‌رسد که همواره هتل‌هایی تازه در لاس وگاس افتتاح می‌شوند. اکنون نوبت هتل Park MGM است که مهمانان در آن می‌توانند در آن جا از سفر خود لذت ببرد. همچنین، تئاتر پارک در آنجا با ظرفیت جای دادن 5.200 نفر در خود محل اقامت هنرمندانی لیدی گاگا و جانت جکسون است که علاوه بر استراحت در آنجا به اجرای برنامه می‌پردازند.

نووا اسکوشیا، کانادا

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

از استان‌های کانادا و واقع شده در ساحل جنوبی شرقی این کشور است. مرکز نوا اسکوشیا شهر هلیفکس است که بزرگترین شهر این استان نیز به حساب می‌آید و از مراکز اقتصادی منطقه است. استان نوا اسکوشیا به مهمان‌نوازی مشهور بوده و تشکیل ‌شده از فرهنگ‌های مختلف می‌باشد. اسکاتلندی‌ها، فرانسوی‌ها، گانلیک‌ها و سیاه پوستان از جمله اقوامی هستند که تأثیر جاودانی در این استان برجا گذاشته‌اند. حاصل این تأثیر یک فرهنگ کامل نوا اسکوشیایی است. در این استان شهرهای مرزی وجود دارد که در آن اقوام هنرمندی زندگی می‌کنند. نوع خاصی از موزیک Celtic در این استان شکل گرفته ‌است. منظره آبی این منطقه بسیار زیبا است.

لندن

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

دلایل زیادی برای بازدید از لندن در تابستان وجود دارد. طرفداران تنیس می‌توانند در تاریخ 1 تا 14 جولای از مسابقات "ویمبلدون" در لندن لذت ببرند. همچنین، سال 2019 دویست امین سالگرد سلطنت ملکه ویکتوریا است که به همین مناسبت نمایشگاهی از 24 مه با هدف آشنایی بیشتر با زندگی خصوصی این ملکه بریتانیایی افتتاح حواهد شد. همچنین، هتل The Langley یک هتل تازه باشکوه است در ماه ژوئن افتتاح می‌شود و در باکینگهام شایر واقع شده است.

گرند کنیون، امریکا

گرند کنیون یک دره عمیق است که میان رود کلرادو قرار دارد و در ایالت آریزونا امریکا واقع شده است. بخش بزرگی از "گرند کنیون" در پارک ملی گرند کنیون قرار دارد که یکی از اولین پارک‌های ملی در آمریکا است.

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

درازای گرند کنیون ۲۷۷ مایل (۴۴۶ کیلومتر) و پهنای آن تا ۱۸ مایل (۲۹ کیلومتر) می‌رسد و عمق آن یک مایل (۶٬۰۰۰ فوت یا ۱٬۸۰۰ متر) است. این دره احتمالاً در دو میلیارد سال پیش و با فرسایش سنگ‌ها توسط رود کلرادو به وجود آمده‌است.

هم اکنون، در حدود ۵۰۰ سرخ‌پوست در گرند کنیون زندگی می‌کنند.

گرند کنیون از جاذبه‌های بزرگ گردشگری در آمریکا است؛ به ‌ویژه چشم‌اندازهای کرانه جنوبی آن. با این حال، مکان‌های بسیار آرامی نیز در محدوده گردشیِ آن یافت می‌شود.

پیاده ‌روی تا کف دره به خاطر ژرفای زیاد و گرمای هوا نیاز به سطح بالایی از قدرت بدنی دارد. هرچه فرد به بخش‌های پایین‌تر دره نزدیک می‌شود گرمای هوا هم افزایش می‌یابد.

در فاصله تاریخ 22 تا 29 ژوئن ستاره‌شناسان می‌توانند در این منطقه با استفاده از تلسکوب، سیاره‌های مشتری و زحل و صور فلکی را مشاهده کنند.

مراسم یادبود اپولو 11 در شهرهای مختلف ایالات متحده امریکا

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

تاریخ بیستم جولای پنجاهمین سالگرد قدم گذاشتن "نیل ارمسترانگ" بر سطح ماه و فرود آمدن موفقیت‎‌آمیز آپولو 11 بر سطح ماه است و در سرتاسر امریکا در شهرهای مختلف این رویداد جشن گرفته می‌شود. سیاتل میزبان موزه "مقصد ماه" با مضمون این سفر بزرگ به سیاره ماه خواهد بود. مرکز فضایی کندی در فلوریدا نیز برنامه‌هایی برای سالگرد این سفر مهم خواهد داشت و سفر به ماه را به صورت مجازی بازسازی می‌کند. مرکز فضایی هیوستن نیز کارگاهی آموزشی برای کودکان در زمینه ماموریت های فضایی خواهد داشت.

تاسمانی

اگر می‌خواهید از مقصدهای گردشگری شلوغ و گرمای هوا به دور باشید و تجربه هوای مطبوعی را داشته باشید پیشنهاد می شود به تاسمانی بروید؛ جزیره‌ای در جنوب ملبورن استرالیا. تاسمانی در ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی قاره اقیانوسیه، جای گرفته است و مرکز آن شهر هوبارت است.

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

۳۷ درصد زمین‌های آن را مناطق حفاظت شده، پارک‌های ملی و مکان‌های میراث جهانی تشکیل می‌دهد. اهالی تاسمانی می‌گویند یک ماه طول می‌کشد تا کل جزیره را درست بگردید چرا که به هر جایی از آن که می‌روید دوست دارید همانجا بمانید و جای دیگری نروید. در تاسمانی کاملاً سرتان گرم می‌شود.

تاسمانی را ایالت طبیعی (Natural State) و جزیره بازیابی جوانی (Island of Rejuvenation) می خوانند که به محیط طبیعی فراوان و تقریباً دست نخورده‌اش باز می‌گردد.

نیویورک

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

این تابستان شهر نیویورک امریکا دیدنی خواهد بود. در این فصل می توانید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای برندهای معروفی چون Neiman Marcus و Louis Vuitton با قیمتی مقرون به صرفه‌تر از فصول دیگر سال خرید کنید. همچنین، غذا خوردن در Mercado Little Spain یک فود هال با مساحت 35 هزار فوت مربعی را از دست ندهید در آن جا همه چیز به اسپانیا اختصاص داده شده است. همچنین، بازدید از گالری‌ها و مراکز فرهنگی در نیویورک نیز جذاب خواهند بود.

پلی نزی فرانسه

یکی از قلمروهای فرادریایی فرانسه در بخش جنوبی اقیانوس آرام، جنوب جزایر کرولاین و شرق جزایر کوک است. این کشوراز ۱۱۸ جزیره تشکیل شده که ۶۷ تای آن‌ها قابل سکونت است. مجموع جمعیت ساکن در این جزایر حدودا ۲۷۶ هزار نفر است، که عمدتاً در بزرگترین جزیره به نام تاهیتی (یا تائیتی Tahiti)، و پایتخت این کشور در جزیرهٔ تاهیتی، شهر پاپته (Papeete)، زندگی می‌کنند از سال ۱۸۸۹ این مجموعه جزایر به تصاحب دولت فرانسه درآمد، و نام پولینزی فرانسوی (Polynésie française) را به خود گرفت.

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

اگر ساکن آمریکا هستید از ماه مه 2018 خطوط هوایی فرانسه مسیر ارزان قیمتی را از سنفرانسیسکو به این جزیره با بلیت 660 دلاری راه اندازی کرده است. این جزیره برای گذراندن ماه عسل زوج ها پیشنهاد می شود. اگر از تپه‌های مرجانی و غواصی لذت می برید این نقطه از جهان به شما پیشنهاد می شود.

انکورج، آلاسکا

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

برای نخستین بار از تاریخ 6 جولای یونایتد ایرلاینز پرواز مستقیمی از امریکا به انکورج تا هشتم سپتامبر خواهد داشت. می‌توانید در این منطقه از وقت گذراندن در کشتی‌های کروز لذت ببرید. روزهای تابستان در آن منطقه عموما طولانی‌تر هستند و زمان بیشتری برای غذا خوردن و وقت گذراندن خواهید داشت. موزه انکورج در سال 2017 میلادی بخش تازه‌ای را به آثار هنری معاصر بومیان آن منطقه اختصاص داده است. پنجشنبه‌شب‌ها نیز کنسرت شبانه رایگان در پارک تاون اسکوئر در آن منطقه برگزار می شود.

سنگاپور

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

در این کشور ثروتمند آسیایی می‌توانید از سفر خود لذت ببرید. سال 2019 دویست امین سالگرد ایجاد خط پست تجاری بریتانیا به سنگاپور است. فرودگاه چانگی سنگاپور برای هفت سال است که جزو بهترین فرودگاه‌های جهان قلماد می‌شود. در این کشور می‌توانید از گالری‌های هنری و باغ‌های زیبا لذت ببرید. همچنین، اگر علاقمند به جواهر هستید سنگاپور نقطه‌ای خوب برای شما خواهد بود.

سیاتل

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

برج "سیاتل اسپیس نیدل" با هزینه‌ای در حدود 100 میلیون دلار بازسازی و به روز شده است. از این برج سوزنی فضایی به عنوان نماد سیاتل یاد می‌شود و در برابر زلزله‌های قوی مقاومت بالایی دارد. با قرار گرفتن در سکوی دید برج، می‌توانید نمایی زیبا از شهر سیاتل را به صورت پانوراما و 360 درجه ببینید گفته می‌شود که نخستین فضای گردان شیشه‌ای دنیا در این برج ایجاد شده است. یکی از مشهورترین رستوران های آمریکا در این برج قرار دارد که به صورت رستوران گردان است.

فرانسه

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

برگزاری مسابقات جام جهانی زنان فیفا در سال 2019 میلادی در فرانسه در فاصله 7 ژوئن تا 7 جولای جاذبه اصلی پاریس، نیس و هفت شهر دیگر در سرتاسر آن کشور در تابستان امسال خواهد بود. همچنین، پانصدمین سالگرد درگذشت لئوناردو داوینچی در Clos Luce نیز در Loire Valley یا دره لوار گرامی داشته می‌شود.

چرچیل، مانیتوبا

چرچیل یک شهرک در کانادا است که در منیوبا واقع شده‌است. چرچیل ۵۳٫۹۶ کیلومتر مربع مساحت و ۸۹۹ نفر جمعیت دارد.

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

چرچیل شهر کوچکی در مانیتوباست که بعنوان پایتخت خرس‌های قطبی جهان شناخته می‌شود. در این شهر هزار نفری، در یک روز از ماه نوامبر می‌توان تا 60 خرس قطبی را به چشم دید.

این شهر آن قدرها بزرگ نیست و می‌توان از نقطه‌ای به نقطه دیگر آن را قدم زنان در پانزده دقیقه طی کرد. مردم شهر زندگی عادی خود را می‌گذرانند و می‌توان آنها را از نحوه صحبت کردن‌شان درباره خرس‌های قطبی شناسایی کرد.

در این شهر در هیچ خودرویی نباید قفل شود، چرا که اگر خرسی در شهر دیده شد، به سرعت بتوان درون خودروها پناه گرفت تا "خرس‌بانان" کارشان را انجام دهند. همچنین مردم شهر، به جز در زمان جشن هالووین پس از غروب آفتاب از خانه‌های خود خارج نمی‌شوند.

رواندا

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

سافاری و گشت و گذار در حیات وحش از جمله کرگدن‌ها، شیر و پلنگ‌ها را می‌توانید در پارک ملی آکاگرا در رواندا تجربه کنید.

واشنگتن

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

موزه بین‌المللی جاسوسی واشنگتن یکی از جاذبه‌ای این شهر است که از ژانویه گذشته برای انتقال به ساختمانی تازه با مساحتی دو برابر ساختمان قبلی تعطیل بود. اکنون این ساختمان از 12 مه برای بازدید به روی عموم باز است. این موزه از سال 2002 میلادی به این سو میزبان بازدیدکنندگان بوده است. در ساختمان تازه دستگاه ها و وسایل به روز شده‌تری از ابزار جاسوسی به نمایش در می‌آیند.

سوئیس

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

منظره‌های طبیعی و نوشیدنی‌های این منطقه و برگزاری جشنواره‌ای بزرگ برای نوشیدنی و برگزاری کنسرت‌های شبانه از 18 ژوئیه تا 11 آگوست از ویژگی‌های این کشور زیبا است.

کنیا

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

اگر می‌خواهید رعد و برق‌های آسمان کنیا را مشاهده کنید از فرودگاه جان اف کندی امریکا به نایروبی سفر کنید. در ماه جولای شاهد مهاجرت و تجمع گورخرها و غزال‌ها خواهید بود. نقطه اوج این مهاجرت در آگوست خواهد بود.

نروژ

بسیاری از گردشگران در فصل زمستان برای تماشای نورهای زیبای شمالی به نروژ سفر می‌کنند اما آشکار است که تابستان فصل بهتری است چرا که هوا بهتر است و نور آفتاب در روزهای بلندتر در آن کشور می‌تابد. همچنین، در تابستان در تروندهایم سومین شهر بزرگ نروژ می‌توانید از غذاهای متنوع محلی لذت ببرید.

۱۹ مقصد جهانی برای سفر‌های تابستانی+عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
عبدلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
8
آخه آفتاب جون با کدام ارز و کدام ویزا میشه به این جاها سفر کرد بجای ارز دولتی باید از عرض معذرت مدد جست.
ما خیلی همت کنیم تا قم و شاه عبدالعظیم بریم خدا را شکر می کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
عکس از جاذبه های قلعه حس خان و رباط کریم هم بذار ببینیم با جیبمون سازگار هست یا نه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
نقاط دیدنی میدان شوش و دروازه غار رو بذار برا ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
نقاط دیدنی میدان شوش و دروازه غار رو بذار برا ما
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین