کد خبر: ۵۹۴۳۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا

وجه تمایز این سمینار، تخصصی و غیر تبلیغاتی بودن این سمینار و ارائه آن توسط وکیل رسمی و متخصص سرمایه‌‌گذاری در استرالیا که برای مدت محدودی در ایران هستند و همچنین کارشناس و مشاور مالی سرمایه گذاری در استرالیا است که مقیم استرالیا هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا که توسط شرکت ویزاپیک برگزار می‌شود، میزبان کارآفرینانی خواهد بود که مایل به آشنایی با جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در کشور استرالیا و همچنین کسب اقامت آن کشور از طریق سرمایه‌گذاری هستند.

مهندس کرمعلی، مسئول برگزاری این همایش، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این همایش گفت: «شناخت بازار هدف برای هر سرمایه‌گذاری گام اول در سرمایه‌گذاری است و همچنین شناخت ریسک‌ها و مزایایی که هر سرمایه‌گذاری با خود دارد، به همین دلیل در این همایش تمام دغدغه‌ها و اطلاعات مورد نیاز کارآفرینان و سرمایه گذاران و متقاضیان دریافت اقامت و ویزای سرمایه گذاری استرالیا، توسط تیمی متخصص و با تجربه برطرف خواهد شد.

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا

در این همایش به معرفی جامع و جدیدترین روش‌های دریافت ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا با تفکیک هر ایالت توسط وکیل رسمی و مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا توضیح داده خواهد شد. همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در کشور استرالیا توسط مشاور رسمی سرمایه گذاری پرداخته خواهد شد.»

کرمعلی در این زمینه افزود: «همچنین با فراهم کردن امکان سوال و جواب مستقیم با وکیل مهاجرت استرالیا و همچنین مشاور سرمایه گذاری، یک پکیج جامع جهت اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی به این عزیزان ارائه خواهد شد.»

همایش فوق که برای چهارمین بار برگزار ‌می‌شود، تلاش دارد تا فقدان اطلاعات جامع و مشاوران حرفه‌ای و متخصص در زمینه ویزاهای کارآفرینی و سرمایه‌گذاری استرالیا را جبران کرده و کارگشای کارآفرینان باشد.

مهندس کرمعلی در زمینه جزئیات برگزاری این همایش و تمایز آن با رویدادهای دیگر اضافه کرد: «وجه تمایز این سمینار، تخصصی و غیر تبلیغاتی بودن این سمینار و ارائه آن توسط وکیل رسمی و متخصص سرمایه‌‌گذاری در استرالیا که برای مدت محدودی در ایران هستند و همچنین کارشناس و مشاور مالی سرمایه گذاری در استرالیا است که مقیم استرالیا هستند. لذا کارآفرینان گرامی با تیمی از متخصصان این صنعت با دانشی بروز روبرو بوده و با خاطری آسوده دانش خود را به روزرسانی و رهنمون‌های لازم را کسب خواهند کرد تا با دیدی باز و روشن تصمیم‌گیری کنند.»

مسئول برگزاری این همایش در انتها افزود: «یادآور می‌شود که درآمد حاصل از همایش فوق به صورت کامل به موسسه خیریه محک اهدا خواهد شد.»

موضوعات محوری همایش:

مسئول برگزاری همایش، موارد زیر را به عنوان برخی از موضوعات محوری این نشست تخصصی بر شمرد:

موضوعاتی که توسط وکیل رسمی مهاجرت بررسی و ارائه می‌شود شامل:

• بررسی و معرفی ویزاهای کارآفرینی و سرمایه گذاری در استرالیا

• بررسی چگونگی تبدیل ویزاهای موقت به دائم

• و همچنین بررسی آخرین قوانین حاکم بر ویزاها و هزینه‌های مربوطه (از ویزا تا زندگی در استرالیا)

• توضیح دقیق چالش ها و فرصت های سرمایه گذاری و دریافت اقامت در استرالیا

موضوعاتی که توسط مشاور مالی و سرمایه گذاری در استرالیا بررسی و ارائه می‌شود شامل:

• بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا

• بررسی بهترین فرصت‌های کاری و سرمایه گذاری در استرالیا

سخنرانان اصلی همایش:

• مهندس مصطفی هماپور، وکیل رسمی و متخصص ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا ( MARN1796314)

• آقای صابری، مشاور مالی و سرمایه‌گذاری در استرالیا

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه گذاری در استرالیا و دریافت اقامت آن کشور، در روز پنج شنبه 13 تیرماه 98 در تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آن می‌توانند به سایت www.visapick.com مراجعه کنند.

همایش معرفی به روزترین روش‌های سرمایه‌گذاری در استرالیا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
1
0
با سلام خدمت آفتاب نیور
خواهشمندیم برای وقت مخاطب ارزش قایل باشیو و از تبلیغات در قالب خبر بپرهیزید که توهینی سنگین به مخاطب است
جواب محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
1
محمد جان این موضوع تو تمام رسانه های دنیا بوده و هست، و درواقع این رسانه ها برای بقا و جبران هزینه های سرسام آورشون مجبور هستند که کمی هم تبلیغات در بین اخبارشون داشته باشند، از طرفی خیلی از اخباری که شما مطالعه میکنید بصورت نامحسوس و غیر مستقیم تبلیغاتی هست، مثل 99% برنامه های صداو سیما، غیر از اینه؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین