کد خبر: ۵۹۴۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

قرارداد کدام بازیکنان استقلال تمدید می‌شود؟

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:: «وریا غفوری»، «پژمان منتظری»، «سید حسین حسینی» و «روزبه چشمی» از سرمایه های باشگاه استقلال هستند و بدنبال تمدید قرارداد آنها هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

«احمد سعادتمد» اظهار داشت: «وریا غفوری»، «پژمان منتظری»، «سید حسین حسینی» و «روزبه چشمی» از سرمایه های باشگاه استقلال هستند و به دنبال این هستیم تا قرارداد این نفرات را تمدید کنیم. باشگاه استقلال منتظر بازگشت آنها از کره جنوبی است تا مذاکراتش را برای امضای قرارداد جدید آغاز کند.

وی افزود: دکتر نوروزی استعفا داد اما این استعفا از سوی مدیرعامل استقلال پذیرفته نشد و هرگز پذیرفته نخواهد شد. او سال ها برای تیم استقلال زحمت کشیده است.

سعادتمند خاطرنشان کرد: استعفای هادی مباشری نیز مورد قبول واقع نخواهد شد چرا که او فردی مفید برای مجموعه استقلال است و کار خود را با قدرت ادامه خواهد داد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: پرویز مظلومی و مجید نامجو مطلق اعضای کمیته فنی استقلال هستند. باید به این عزیزان اختیارات بیشتری بدهیم. این افراد افتخارآفرینان استقلال و تیم ملی بوده اند و اگر بگویند ما می خواهیم برویم، باشگاه قبول نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: امروز بخشی از مطالبات وصول شد و جا دارد از محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همین طور از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش که خواهان پرداخت مطالبات ما شدند، تشکر و قدردانی کنم.

سعادتمند در پایان گفت: از کاظم اولیایی، محمدحسین قریب، علی فتح الله زاده، سیدرضا افتخاری و تمام مدیران استقلال که تاکنون در این باشگاه خدمت کرده‌اند، دعوت می‌کنم برای آرامش هواداران و رسیدن به شرایط ایده آل به تیمی که خودشان هم سالها در آن زحمت کشیده اند، کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین