کد خبر: ۵۹۵۳۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
فرمانده کل سپاه: ترامپ هویت موجود ملت آمریکا را بر باد می‌دهد

گاهی آنقدر فاصله ما با دشمن کم است که شماره سلاح آنها را می‌خوانیم/عصر آمریکا پایان یافته است/موشک‌های بالستیک یعنی پایان دادن به سیطره ناوهای هواپیمابر/پشت سر منطق مذاکره، جنگ و تخلیه شدن از قدرت و تسلیم نهفته است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان ما سست و خسته شده‌اند و از درون در حال پوک شدن هستند و دیگر عصر آمریکا پایان یافته است، اظهار کرد: ایستادگی ما بر اساس منطق است؛ پشت سر منطق مذاکره، جنگ و تخلیه شدن از قدرت و تسلیم نهفته است. ما به پیروزی نزدیک هستیم و تنها راه حل ما مقاومت است که بر مصلحت ملی و انقلابی ما منطبق است.
گاهی آنقدر فاصله ما با دشمن کم است که شماره سلاح آنها را می‌خوانیم/عصر آمریکا پایان یافته است/موشک‌های بالستیک یعنی پایان دادن به سیطره ناوهای هواپیمابر/پشت سر منطق مذاکره، جنگ و تخلیه شدن از قدرت و تسلیم نهفته است
آفتاب‌‌نیوز :

 سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر سه شنبه در مراسم آئین ملی گرامیداشت استاد تراز انقلاب اسلامی طی سخنانی با اشاره به شخصیت ارزنده شهید چمران اظهار کرد: بذرهای جهادی که شهید چمران در دل کودکان لبنان کاشت بعدها به شجره طیبه حزب الله منجر شد که امروز شاخسار این درخت تناور در شرق مدیترانه می‌درخشد.

به گزارش آفتاب نیوز، وی بابیان اینکه امروز جغرافیای ذهن‌ها به جای جغرافیای سرزمین‌ها نشان دهنده بزرگی یک ملت است، تصریح کرد: امروز مساحت ذهنی و میدان تأثیر یک اندیشه است که درجه بزرگی یک ملت را معرفی می‌کند؛ ملت‌ها برای رشید شدن و رسیدن به رشد یافتگی به منابع هویت پایدار نیاز دارند.

گاهی آنقدر فاصله ما با دشمن کم است که شماره سلاح آنها را می‌خوانیم/عصر آمریکا پایان یافته است/موشک‌های بالستیک یعنی پایان دادن به سیطره ناوهای هواپیمابر/پشت سر منطق مذاکره، جنگ و تخلیه شدن از قدرت و تسلیم نهفته است

فرمانده سپاه با تاکید بر اینکه هیچ چیز به عنوان منابع پایدار هویت نمی‌تواند به عنوان منابع قدرت معرفی شود، خاطر نشان کرد: پیش از انقلاب ملت ما بدون یک شناسنامه هویتی قدرتمند و کاملاً وابسته بود، زیرا آن روزها منابع تولید این هویت اجازه و امکان انجام رسالت خود را نمی‌یافت، اما همین که ولایت بر این سرزمین حاکم شد منابع تولید قدرت ما بی اندازه شد و ما قدرت گرفتیم.

سرلشکر سلامی گفت: خود آمریکایی‌ها در توصیف بزرگترین ضعف‌شان می‌گویند که بزرگترین ضعف آمریکا فقدان یک رهبری روحانی است؛ شخصیتی که امروز در آمریکا رهبری می‌کند شخصیتی مانند ترامپ است و هویت موجود ملت آمریکا را بر باد می‌دهد، چون هیچ یک از پارامترهای یک انسان متعادل را ندارد و چنین حکومتی فاقد تدبیر و روح و عقل سیاسی است.

وی ادامه داد: آنچه که محور قدرت یک ملت است کرامت و هویت اوست و در جهان امروز این معانی به زیبایی عمل می‌کند. گاهی آنقدر فاصله ما با دشمن کم است که شماره سلاح آنها را می‌خوانیم؛ پس درک ما از قدرت دشمن یک تحلیل ذهنی نیست.

فرمانده سپاه اظهار کرد: اساتید بسیجی سازندگان اصلی بنایی هستند که می‌خواهد در دنیا تمدن ایجاد کند. ۱۲ سال پیش دنبال راهی برای پایان دادن سیطره ناوهای هواپیمابر در دریا بودیم، حال اگر بتوانید به داستان ناوهای هواپیمابر پایان دهید توازن بر قرار شده است؛ ما باید با موشک‌های بالستیک این کار را می‌کردیم زیرا موشک‌های بالستیک با سرعتی بسیار زیاد به هدف برخورد می‌کنند. مقابله با این موشک‌ها کار سختی است و می‌توان با ترکیب تکنیک‌ها و تاکتیک‌ها، عملکرد موشک‌های ضد موشک را غیر ممکن کرد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: ۱۵ سال پیش این فناوری یک رؤیا بود، وقتی این اتفاق بیفتد یعنی اینکه می‌توان این ناوها در هر نقطه با دقت ۱۰۰ درصد مورد اصابت قرار داد؛ یک روز ما صفحه‌ای را در ابعاد دو سوم یک ناو را در دریا قرار دادیم تا موشک دقیقاً به هدف اصابت کرد و آن روز توانستیم توازن قدرت را تغییر دهیم؛ این تأثیر علم و تفکر با روحیه جهادی است. امروز موشک‌های نقطه زن که هدف‌های متحرک را می‌زنند، بسیار پیشرفته‌تر شده‌اند.

فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم در گام دوم انقلاب اسلامی در مرجعیت علمی عالم بایستیم، به شرط اینکه ما بخواهیم؛ ما برای عبور از چالش‌های سخت در مقابل هیچ بن‌بستی زانو نزده‌ایم. از آن روز که جنگ با ما بر سر الگو شدن آغاز شد و اصل تقابل با ما بر این بود که ایران نباید به یک نظام ولایی قدرتمند تبدیل شود، ما هم ایستاده بودیم تا به جهان ثابت کنیم که با الگوی حکومت اسلامی می‌توان قدرتمند شد و آسیب هم ندید.

وی ادامه داد: دشمن تمام عناصر قدرت خود را علیه ما در حد اشباع تهدید به کار گرفت، اما ما قدرتمندتر شدیم، چون منبع قدرت ما به گونه‌ای بود که پایان نمی‌یافت. تمام آرزوی دشمن خلع سلاح بخشی از توان دفاعی ما است. ما امروز در گام دوم در جای خوبی ایستاده‌ایم. ما دیگر چهل سال قبل نیستیم و دشمنان ما هم به اندازه کافی شکست خورده و رو به زوال هستند، زیرا آمریکا در فلسفه سیاسی خود شکست خورده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه فلسفه سیاسی آمریکا بر مبنای غارت ملت‌ها است، عنوان کرد: به همین دلیل آنها در فلسفه سیاسی خود شکست خورده اند و این فلسفه دشمن آفرین است. امروز آمریکا قادر نیست به انتخاب‌های سیاسی درست دست بزند ساز و کار تبدیل قدرت نظامی به قدرت سیاسی از کار افتاده است و این یعنی یک برآیند منفی از قدرت و این عامل اصلی شکست آمریکا است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز قلب سیاست در عراق از منطق انقلاب اسلامی تأثیر می‌پذیرد. هیچ سازگاری بین منابع قدرت آنها و میدان عمل وجود ندارد. ما خشکیده شدن آمریکا در جهان اسلام را می‌بینیم. آنها نتوانستند با سختی‌ها ملت ایران را تسلیم کنند زیرا ملت ایران به فراخوان‌های آنان پاسخ نداد.

وی عنوان کرد: ما در منطق سیاسی پیروزیم؛ منطق ما آفرینش‌گر قدرت است زیرا با فطرت ملت‌ها سازگار است. باید برای شکستن قدرت‌های بزرگ باید قدرتی بزرگ ایجاد کرد و ما برای نفوذ اعتقادی دارای منطق هستیم. امروز مقاومت راهکار و منطق ما است. دشمن می‌خواهد در مذاکره ما را تسلیم کند. ما تا زمانی‌که از نفت و دشمنان‌مان مستقل نشویم، موفق نمی‌شویم. ما اثر تحریم‌ها را با مقاومت از بین می‌بریم. وقتی از مقاومت روی می‌آورید این نشان عقب نشینی است و وقتی دشمن چنین وضعیتی را در ما ببیند، تحریم‌ها را تشدید می‌کند.

سرلشکر سلامی افزود: ما دشمنان‌مان را در رفتار و تفکر می‌شناسیم و مدل رفتار آنها را آزموده‌ایم. مذاکره آنها برای این است که ما قدرت بازدارندگی‌مان را از دست بدهیم؛ آنها ما را می‌زنند. امروز ما گزینه عملیات نظامی دشمن را خنثی کرده‌ایم و دشمن تنها منطق قدرت را می‌شناسد. دیپلماسی بدون قدرت شناخته شده نیست. ما وقتی قدرتمندیم، امن هستیم.

فرمانده کل سپاه گفت: ایستادگی ما بر اساس منطق است؛ پشت سر منطق مذاکره، جنگ و تخلیه شدن از قدرت و تسلیم نهفته است. ما به پیروزی نزدیک هستیم و تنها راه حل ما مقاومت است که بر مصلحت ملی و انقلابی ما منطبق است.

سرلشکر سلامی در پایان اظهار کرد: دشمنان ما سست و خسته شده‌اند و از درون در حال پوک شدن هستند و دیگر عصر آمریکا پایان یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Australia
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
6
13
بند
شماره یکی از اون سلاحهایی را که خواندی را بگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
7
17
در عوض فاصله شما با اکثریت مردم آنقدر زیاد است که دختران و پسران در خانه مانده ووو را هم نمیبینید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۹
5
16
دخالت نظامی در سیاست .عاقبت به خیری ندارد .
کشور وزارت خارجه ندارد ؟
پاسخ ها
حق جو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
وزارت خارجه تا میخواست با دیپلماسی خنده جواب آمریکا رو بده که الان جنابعالی به این راحتی نمی تونستی نظر بنویسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
2
متاسفانه بعضی درداخل متوجه نیستند که امریکا چگونه به تکاپو افتاده چقدر سرنگونی این پهباد شوک اوربوده وای رابدانید که امریکا دنباله ها...یخ شدند ..اندیشه جنگ ازسرشان پرید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین