کد خبر: ۵۹۵۵۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

بازداشت کلاهبردار میلیاردی که خود را پسرخاله مسئولان معرفی می‌کرد

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: فردی که با ادعای دروغین خویشاوندی با مسئولان از ۸ شهروند محلاتی کلاهبرداری کرده بود، در عملیات پلیس دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند گفت: در پی اعلام شکایت‌هایی به پلیس شهرستان در خصوص کلاهبرداری فردی از چند شهروند محلاتی، بلافاصله بررسی تخصصی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در مراحل نخستین رسیدگی به این پرونده و در بررسی اظهارات مال باختگان مشخص شد که فردی با ادعای دروغین نسبت خویشاوندی با یکی از مسئولان کشوری و به بهانه جمع آوری کمک به موسسات خیریه از آن‌ها مبالغ زیادی کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در انجام تحقیقات پلیس، مخفیگاه متهم که به یکی از شهرهای شمال غربی کشور گریخته بود، شناسایی شد.

سرهنگ بیراوند تصریح کرد: در هماهنگی با مرجع قضائی، تیمی از ماموران انتظامی به شهر محل فرار متهم اعزام و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس شهرستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در ادامه گفت: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده مشخص شد که این فرد از ۸ شهروند در حدود ۱۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

وی با بیان معرفی متهم دستگیر شده به مرجع قضائی از شهروندان خواست تا از اعتماد نابجا به افراد ناشناس و یا دارای وعده‌های واهی و بدون تضمین و نیز از سرمایه گذاری در چنین مجموعه‌های فاقد مجوز قانونی خودداری کرده و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را به شماره تماس ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین