کد خبر: ۵۹۵۶۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

اذعان آمریکایی‌ها به امکانات پیشرفته پهپاد سرنگون شده در ایران

منابع مختلف از امکانات بسیار پیشرفته پهپاد آمریکایی سخن گفته‌اند که به تازگی توسط سامانه پدافندی جمهوری اسلامی ایران سرنگون شده است.
اذعان آمریکایی‌ها به امکانات پیشرفته پهپاد سرنگون شده در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

الجزیره انگلیسی در مطلبی به نقل از منابع آمریکایی اعلام کرده است که هواپیمای بدون سرنشینی که به تازگی ایران آن را مورد هدف قرار داد، بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی است که ایرانی‌ها ادعا می‌کنند.

همچنین جروزالم پست نیز در این ارتباط نوشت: پهپاد آمریکایی که توسط سپاه ساقط شد، توان پرواز در ارتفاع بالا برای مدت بیش از ۳۰ ساعت و تصویربرداری دقیق از مناطق وسیعی از زمین را داشته است.

لازم به ذکر است در نخستین ساعات بامداد امروز پنج شنبه یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران با آتش پدافند نیروهای مسلح ایران سرنگون شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه ۳۰ خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی گلوبال هاوک آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
Mr_boss
|
Germany
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
0
0
دراصل ناموسه پنتاگون هست که توگوشی محکمی خورد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین