کد خبر: ۵۹۵۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۵

غلامپور: برای حضور در استقلال از دایی رخصت گرفتم

 مربی دروازه بان های استقلال گفت: بعد از اینکه پیشنهاد مربیگری استقلال را دریافت کردم با علی دایی صحبت و برای حضور در این تیم از وی رخصت گرفتم. من همواره برای دایی احترام و ارزش زیادی قائل هستم.
غلامپور: برای حضور در استقلال از دایی رخصت گرفتم
آفتاب‌‌نیوز :

بهزاد غلامپور روز پنج شنبه اظهار داشت: استقلال تیمی بزرگی در ایران و آسیاست و از اینکه توانستم دوباره به تیمی برگردم که سال‌های خوبی را در آن پشت سر گذاشته بودم خوشحال هستم.

وی افزود: بعد از اینکه پیشنهاد مربیگری استقلال را دریافت کردم با علی دایی صحبت و برای حضور در این تیم از وی رخصت گرفتم. من همواره برای دایی احترام و ارزش زیادی قائل هستم.

غلامپور درباره انتقادات برخی از پیشکسوتان درباره حضور وی در استقلال خاطرنشان کرد: من به تک تک پیشکسوتان استقلال احترام می‌گذارم. آنها بزرگ و عزیز من هستند و هیچ جوابی برای انتقادات آنها ندارم.

مربی اسبق تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: استراماچونی یک مربی بزرگ است که در ایتالیا و لیگ معتبر کالچو مربیگری کرده و به طور حتم توانایی‌های فنی زیادی دارد که می‌تواند برای استقلال مثمر ثمر بوده و این تیم را به جایگاهی که شایسته نام بزرگش است برساند.

مربی جدید گلرهای استقلال در خصوص جدایی رحمتی از این تیم تاکید کرد: رحمتی یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران است که برای استقلال زحمات زیادی کشیده و برای همیشه در اذهان هواداران باقی می‌ماند. او پیش از اینکه من به استقلال بیایم جدا و به پدیده پیوست.

غلامپور در پایان گفت: برای انتخاب دروازه بان دوم استقلال وسواس زیادی داریم، استقلال امسال در سه جام حضور دارد و باید گلری را به خدمت بگیریم که از نظر فنی هم سطح با سید حسین حسینی بوده و بتواند با وی رقابت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین