کد خبر: ۵۹۵۸۵۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز شنبه اول تیر با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی پنج‌شنبه، ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار تومان خریداری می‌کنند.
قیمت سکه، طلا و ارز در بازار
آفتاب‌‌نیوز :

امروز در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۴ میلیون و ۶۳۶ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون ۵۱۴ هزار تومان معامله می‌شود. معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان، ربع سکه با ۴۷ هزار تومان افزایش نسبت به معاملات پنج‌شنبه یک‌میلیون و ۶۴۷ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۶ هزار و ۱۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۴۰۰ دلار قیمت خورد.

براساس گزارش رسانه‎ها، صرافی ملی قیمت دلار را برای امروز شنبه اول تیر با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به نرخ‌های پایانی پنج‌شنبه، ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام کرد. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو، نیز در صرافی‌های بانک‌ها ۱۰۰ تومان کاهش داشت و ۱۵ هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین