کد خبر: ۵۹۶۰۵۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

اندی، خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره می‌شود

اندی در پیامش از کمیته انتخاباتی هالیوود بخاطر اهدای این ستاره و همچنین از تیم هنری‌اش تشکر کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :

به اندی، خواننده معروف ایرانی-لس‌آنجلسی"ستاره" هالیوود داده می‌شود.اندی، خواننده ایرانی در هالیوود صاحب ستاره می‌شود

فهرست کسانی که قرار است نامشان روی ستاره‌های پیاده روی مشاهیر هالیوود در لس‌آنجلس در سال ۲۰۲۰ درج شود، اعلام شده است. در این فهرست نام ۳۵ چهره هنری دیده می‌شود.

شماری دیگر از هنرمندان سرشناس ازجمله جولیا رابرتز، بازیگر آمریکایی برنده اسکار، اسپایک لی، کارگردان برنده اسکار و جایزه امی و ماهرشالا علی دیگر بازیگر بلندآوازه برنده اسکار از جمله هنرمندانی هستند که در این فهرست قرار دارند.

"اندی مددیان" معروف به "اندی"، خواننده موسیقی پاپ، در صفحه فیسبوکش در واکنش به این خبر ضمن ابراز خوشحالی گفته: "برای من باعث افتخار است که دنیای با شکوه هالیوود برای اولین بار به یک هنرمند ایرانی ستاره شهرت اهدا کرده است. این ستاره سمبل موفقیت و شهرت در جهان و در دنیای هالیوود میباشد و دریافت آن از طرف کمیته‌ی انتخاباتی هالیوود افتخار بسیار بزرگیست و من این موفقیت را با همه‌ی هموطنان و بخصوص طرفدارانم تقسیم می‌کنم ."

اندی همچنین در پیامش از کمیته انتخاباتی هالیوود بخاطر اهدای این ستاره و همچنین از تیم هنری‌اش تشکر کرده است.

هنوز تاریخ دقیق برگزاری مراسم نصب ستاره این هنرمندان مشخص نشده است.

دریافت کنندگان این ستاره دو سال فرصت دارند تا در مورد زمان برگزاری مراسم خود برنامه‌ریزی کنند.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
1
16
دمش گرم پرچم ايران رو تو هاليود هم بالا برده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
13
3
به شما ارتباطی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
3
1
ایرانی بود امریکایی است
آدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
13
شاید لازم باشه در مورد ANDY مطلبی رو عنوان کنم
در جواب اونهایی که میگن چرا ؟ اول از هرچیز باید بدونید اندی صاحب سبک هست و بیش از سی ساله میخونه حتی در نوجوانی به کاخ شاه دعوت میشه و به زبان انگلیسی ترانه اجرا میکنه با خواننده های بین المللی زیادی همکاری کرده مثل راغب علامه خواننده معروف لبنانی و یا جان بون جووی خواننده راک آمریکا و لاتویا جکسون و ........ آلبوم بیقرار اندی پرفروشترین ایرانی دهه نود میلادی بوده اندی چهار بار جایزه بهترین خواننده ارمنستان رو دریافت کرده همینطور جایزه مسکو پارسال هم آمریکا مدال افتخار الیس رو بهش داد اولین خواننده ایرانی که این مدالو گرفته و فقط به شخصیتهای برجسته و با سواد و مهم تعلق میگیره اندی در موسسات خیره و حمایت از حیوانات فعالیت چشمگیری داره اندی بصورت افتخاری در فیلم هالیودی خانه ای از شن و مه محصول 2003 حضور داشت و در صحنه عروسی کنسرت اجرا کرد و شعر زیبای سلام عاشقونه سروده لیلا کسری رو خوند شهیار قنبری بعد 36 سال برای ترانه معروف مرد تنها ادامه سرود و اندی سال 84 اجرا کرد در پایان باید بگم اندی آهنگای خوب و ماندگار زیادی خونده ولی متاسفانه اغلب مردم اندی رو با خوشگل شدی و خوشگلا باید برقصن میشناسن
حالا اینهایی که گفتم بکنار، بشخصه به ترانه هایی مثل آره آره یا بلا ای بلا به هیچ وجه گوش نمیدم و خوشم نمیاد و به نظرم شخصیت اندی رو پایین میاره اما اندی یه وجهه دیگه ای هم داره که تو آهنگای جدی با اشعار قوی و تنظیمات عالی به خوبی خودشو نشون داده مثل ترانه "شب من" سپیده" ای ایران " هر وقت قرار باشه آهنگ فارسی گوش کنم فقط همینا میتونه منو ارضا کنه این ترانه هارو با صدایی غم آلود و با تمام احساس و ریتم و سبک خاص خودش خونده و تکرار نشدنیه
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
8
اندی خواننده ای فوق العاده و محبوب و با شخصیت است و باعث افتخار مااااا
فضیله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
0
2
اندی عزیز افتخار ایران وایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
0
0
اندی عالی عالی عالی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین