کد خبر: ۵۹۶۲۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

4 سال حبس برای شکارچی متخلف در نطنز

سرپرست اداره محیط زیست شهرستان نطنز گفت: حکم 4 سال حبس برای شکارچی دستگیر شده در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز صادر شده است.
4 سال حبس برای شکارچی متخلف در نطنز
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا غلامی اظهار کرد: برای شکارچی غیرمجازی که در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز دستگیر شده است، حکم 4 سال حبس تعزیری صادر شده است.

وی افزود: این شکارچی به اتهام شکار یک رأس بز وحشی و حمل و نگهداری 2 قبضه سلاح شکاری قاچاق و مهمات غیرمجاز در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، به دادسرا منتقل شد.

سرپرست اداره محیط‌زیست نطنز گفت: در دادگاه کیفری شماره 2 نطنز به استناد بند "ب" ماده 12 و ماده 14 قانون شکار و صید و همچنین بند "الف" ماده شش و ماده 18 قانون مجازات اسلامی حکم به 3 سال حبس تعزیری برای شکار یک رأس بز وحشی در منطقه حفاظت شده کرکس نطنز صادر شده است.

وی تصریح کرد: همچنین برای حمل 2 سلاح قاچاق نیز به مدت یک سال حکم به حبس تعزیری و همچنین به علت همراه داشتن مهمات غیرمجاز نیز این شکارچی به جزای نقدی 20 میلیون ریالی در حق صندوق دولت و ضبط سلاح و مهمات به نفع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح محکوم شده است.

غلامی خاطرنشان کرد: از آنجایی که منطقه حفاظت شده کرکس نطنز، پناهگاه حیات وحش در این منطقه است، مطابق با قانون با شکارچیان غیرمجاز و شکارچیانی که وارد منطقه حفاظت شده شوند، به سختی برخورد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین