کد خبر: ۵۹۶۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

تست تصادفی اعتیاد از کارمندان

معاون مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: طرح کیان مجموعه‌ای از آموزش، مشاوره و تست تصادفی اعتیاد از افراد است.
تست تصادفی اعتیاد از کارمندان
آفتاب‌‌نیوز :

فرید براتی در نشست هم‌اندیشی کارمند یاری که با حضور مدیرکل بهزیستی لرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و نمایندگان سازمان‌های بهزیستی استان که طرح کیان را در سال ۹۷ اجرایی کرده‌اند، اظهارکرد: طرح کیان باهدف آموزش، پیشگیری از مصرف مواد در محیط‌های اداری در سال ۹۷ در ۱۳ استان کشور به‌صورت آزمایشی اجراشده است.

وی تصریح کرد: در نشست امروز، نتایج طرح توسط کارشناسان بهزیستی استان‌هایی که این طرح را اجرا کرده‌اند، گزارش دهی می‌شود و بعداز آن برای ادامه طرح و تداوم و عدم تداوم آن تصمیم‌گیری می‌شود.

معاون مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که این طرح ادامه پیدا کند در مورد شیوه‌نامه و پروتکل اجرایی آن، تصمیم‌گیری می‌شود.

براتی اضافه کرد: فشارهای کاری در محیط‌های اداری یکی از عواملی ست که سلامت روان کارکنان و پرسنل را تحت تأثیر قرار می‌دهد که ممکن است آن‌ها را به سمت آسیب‌های اجتماعی ازجمله اعتیاد سوق دهد لذا در این طرح که شامل بخش‌های آموزش، مشاوره و اجرای تصادفی اعتیاد است افراد را مورد پایش قرار می‌دهیم و درصورتی‌که تحت استرس کاری قرارگرفته باشند به آن‌ها مشاوره می‌دهیم.

وی بیان کرد: قسمت دیگری از این طرح تست تصادفی اعتیاد است که اگر کارمندی دچار مصرف مواد مخدر باشد جهت درمان به مراکز درمانی معرفی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین