کد خبر: ۵۹۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵

آخرین وضعیت سینماهای سراسر کشور

معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی درباره آخرین وضعیت سالن های سینما در کشور تا پایان سال ۹۷ گزارش داد.
آفتاب‌‌نیوز :

در گزارش محمود اربابی، معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی آمده است: یکی از نیازهای مهم سینمای ایران، ارائه آمارهای دقیق و به روز و استفاده از این آمار در ایجاد تغییرات و سیاست گذاری‌ها و متعاقب آن، نتایج بوجود آمده از تغییرات و سیاست گذاری ها در بروز آمار جدید است.

این سیکل به طور مداوم در حال انجام بوده و به طور دائم اثرات خود را بر یکدیگر می‌گذارند. تسلط بر این تغییرات آماری و تحلیل‌های متعاقب آن می‌تواند مهمترین نقطه قوت هر سازمانی باشد.

معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی حسب وظایف محوله، جمع آوری آمار دقیق و متعاقب آن تدوین و تحلیل گزارش‌های سینمایی را در دستور کار دارد. هدف از این گزارش‌ها فراهم آوری آورده‌ای علمی و کارشناسی برای مدیران و سیاست گذاران سینمای ایران و آگاهی بخشی و توسعه دانش سینماگران و فعالان این عرصه است.

گزارش به " وضعیت سالن‌های سینما در کشور در سال ۱۳۹۷" اختصاص دارد. در سال ۱۳۹۶ و ۱۳۹۵ گزارشاتی با هدف آشنایی با وضعیت مکان‌های نمایش آثار سینمایی، پراکندگی در سطح کشور، و وضعیت مالکیت آنها، تولید و منتشر شده بود. در این گزارش، به عنوان نسخه روزآمد گزارش قبلی، آخرین تغییرات در ساخت و توسعه مکان‌های نمایش فیلم در کشور، با همان چارچوب ارائه خواهد شد.

امیدواریم این گزارش نیز بتواند نظر خوانندگان محترم را جلب نماید و دریچه‌ای باشد برای انجام پژوهش‌های مختلف در این زمینه در سینمای ایران به پیوست گزارش کامل وضعیت سالن‌های سینما در کشور تا پایان سال ۹۷ منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین