کد خبر: ۵۹۶۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

انصارالله: عربستان و امارات در راس رژیم‌های عربی خائن هستند

سخنگوی انصارالله تاکید کرد، مساله‌ای در ابعاد فلسطین و یا پایتختی در حد و اندازه قدس هرگز نابود نخواهند شد. شورای سیاسی این جنبش نیز تاکید کرد، حاکمیت‌های عربستان و امارات در مقدمه حاکمیت‌های خائن نسبت به مساله فلسطین هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به کنفرانس منامه تاکید کرد: مساله فلسطین هرگز از بین نخواهد رفت و امروز این موضوع قدرتمندتر و مصون‌تر از گذشته است.

عبدالسلام گفت: آنچه در کنفرانس منامه مطرح شد، محتوایی ضعیف و رشوه‌ای مضحک بود که شایسته برگزاری یک نشست مطبوعاتی هم نبود چه برسد به کنفرانس.

سخنگوی انصارالله اظهار کرد: پس از مقدمات طولانی و کنفرانس‌های علنی و محرمانه، کنفرانس منامه نشان داد که فلسطین اجازه نمی‌دهد یک سرمایه‌گذار ماجراجو آن را مصادره کرده و یا اینکه یک سیاستمدار قمارباز آن را به دست آورد. کسانی که از این معامله شوم حمایت می‌کنند، ضعف و خیانت خود نسبت به مساله جهان اسلام و کشورهای عربی را در برابر جهانیان نمایش می‌دهند.

این مسؤول جنبش انصارالله تاکید کرد: مساله‌ای در ابعاد فلسطین و پایتختی همچون قدس و یا سرزمین مقدسی مانند مسجدالاقصی هرگز نابود نخواهند شد.

سخنگوی انصارالله شرکت‌کنندگان در کنفرانس منامه و دیدارشان با کوشنر را مورد تمسخر قرار داد و خطاب به آنها گفت: با تمام فروتنی در مقابل کوشنر بایستید و او برای شما سخنرانی درباره ابعاد مثبت معامله قرن ارائه می‌دهد و در نهایت رشوه‌ای ارزان و مضحک به شما می‌دهد که حتی مستحق تشکیل یک نشست مطبوعاتی نیست چه برسد به یک کنفرانس.

وی تاکید کرد: جنبش مردمی و سیاسی که آزادگان کشورهای اسلامی و رهبران مقاومت در جهان به راه انداخته‌اند، تأثیر مستقیمی بر تضعیف این معامله و تخریب چهره تمام کسانی دارد که در این کنفرانس شرکت کرده و یا از آن حمایت کرده‌اند چرا که این انقلاب به منزله خیانت به مهم‌ترین مساله مردم منطقه و جهان است.

او افزود: کنفرانس‌های دشمن هرگز علیه فلسطین و محور مقاومت تمام نخواهند شد اما ما نیز حتی یک لحظه از مقابله با آنها از تمامی راه‌های ممکن دست نخواهیم کشید.

عبدالسلام در پایان از سطح آگاهی مردم کشورهای اسلامی و عربی در مواجهه با این طرح تقدیر کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دشمن جهان اسلام و اشغالگر بخشی از اراضی آن باقی خواهد ماند.

همچنین شورای سیاسی انصارالله با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد، رژیم‌های عربستان و امارات پیشگام رژیم‌های عربی خائن هستند و کنفرانس منامه میزان همدستی و توطئه آنها علیه مساله فلسطین را افشا کرد.

در این بیانیه آمده است: هدف کلی از طرح ترامپ حذف مساله فلسطین و کمک به دشمن صهیونیستی برای کنترل کامل بر فلسطین است و کشورهای عضو ائتلاف عربی ضد یمن همان‌هایی هستند که در راستای عادی‌سازی روابط با اسرائیل و حمایت از طرح ترامپ تلاش می‌کنند.

شورای سیاسی انصارالله افزود: در واقع کنفرانس منامه و دیگر نشست‌ها برای دعوت به عادی‌سازی نقاب‌ها را از صورت بسیاری از طرف‌ها برداشت و واقعیت‌ها را به مردم کشورهای عربی و اسلامی و نیز سطح انحطاط، مزدوری و خیانت برخی از این حاکمیت‌های عربی را نشان داد.

همچنین شورای سیاسی انصارالله تاکید کرد: دشمنی که یمنی‌ها را برای پنج سال متوالی هدف حملات خود قرار داد، نمی‌تواند تاثیری بر موضع‌گیری ما نسبت به مساله فلسطین داشته باشد و یا اینکه ما را به چشم‌پوشی از آن ترغیب کند و ما هرگز طرحی علیه فلسطین را نمی‌پذیریم.

در بیانیه یادشده آمده است: آگاهی، بیداری، اقدام مسؤولانه و قانونی برای ناکام گذاشتن تمامی طرح‌ها علیه فلسطین ضروری هستند.

انصارالله از طرحی که شورای عالی سیاسی درباره فلسطین ارائه داده، تقدیر و اعلام کرد: این طرح به منزله باور واقعی ماست که اقدامات کشورهای عربی و اسلامی را همسو می‌کند. طرح شورای عالی سیاسی ضامن حرکت به سوی آزادسازی فلسطین، بیرون کردن دشمن صهیونیستی و لغو طرح ترامپ بوده و تعبیری واقعی از موضع‌گیری یمنی‌هاست.

این شورا در پایان از مردم کشورهای عربی و اسلامی خواست اقدامی جدی، مسؤولانه و آگاهانه را برای مقابله با تمامی توطئه‌ها و طرح‌های صهیونیستی- آمریکایی در پیش گرفته و با برگزاری تظاهرات مردمی، تحصن‌های اعتراض‌آمیز و نیز تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی، مخالفت خود را با این کنفرانس‌ها و نشست‌ها اعلام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین