کد خبر: ۵۹۶۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
گزارش کامل عملکرد مدیران پرسپولیس در ترکیه؛

گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس اولویت‌بندی شدند

مسئولان باشگاه پرسپولیس با جمع بندی مذاکراتشان با مربیان مدنظر در ترکیه، گزینه های سرمربیگری این تیم را اولویت بندی کردند.
گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس اولویت‌بندی شدند
آفتاب‌‌نیوز :

مدیران تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و منتفی شدن حضور یحیی گل محمدی به سراغ گزینه‌های خود رفته و برای مذاکره با آنها راهی استانبول شدند.

ایرج عرب مدیرعامل، مهدی محمد نبی و علی رغبتی اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در ترکیه با گزینه‌های زیادی مذاکره کردند که امروز پس از بازگشت و برگزاری جلسه در وزارت ورزش گزینه‌های خود را پس از بررسی مشخص کردند.

در میان گزینه‌های مدنظر مدیران پرسپولیس، کاررا بیش از سایرین چشم مدیران سرخ‌های پایتخت را گرفته و تنها مسأله‌ای که باعث شده تا این لحظه قراردادی با این مربی به ثبت نرسانند، مبلغ پیشنهادی این مربی ایتالیایی است که سابقه دستیاری کونته در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را دارد.

کاررا که در ابتدای مذاکرات، علاقه چندانی به حضور در پرسپولیس نداشت، پس از مشورت گرفتن در مورد نماینده کشورمان علاقه زیادی به حضور در تهران پیدا کرد.

این مربی ایتالیایی برای ۲ فصل حضور در نیمکت سرخپوشان ،۲ میلیون یورو از پرسپولیس خواسته است اما با توجه به علاقه‌ای که این مربی از خود نشان داده مدیران باشگاه امید دارند تا بتوانند تخفیف چشمگیری از او بگیرند.

کالدرون را می‌توان گزینه دوم مدیران باشگاه پرسپولیس دانست که برخلاف کاررا شناخت خوبی از فوتبال آسیا دارد و قیمت پیشنهادی او فاصله بسیار زیادی با کاررای ایتالیایی دارد. اما تجربه کار کاررا در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا باعث شده کالدرون به گزینه دوم تبدیل شود.

مبلغ درخواستی کالدرون حدوداً نصف کاررا است و قطعاً در صورتی که کاررا که آینده روشنی را برای پرسپولیس ترسیم کرده، تخفیف ندهد این مرد آرژانتینی شانس زیادی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس خواهد داشت.

اما چاچیچ که تا هفته گذشته گزینه نخست پرسپولیس بود، به خاطر اختلاف نظر بر سر مسائل مالی به گزینه سوم مدیران باشگاه تبدیل شده است. چاچیچ که در ترکیه حاضر به گفت و گو با مدیران پرسپولیس نشد، شب گذشته و قبل از برگشت مدیران به تهران برای حضور در پرسپولیس ابراز علاقه کرد و قرار شد مدیران باشگاه تلفنی با او مذاکره کنند.

گزینه چهارم پرسپولیس تاکیس لمونیس مربی یونانی است که مبلغ درخواستی مناسبی پیشنهاد داده است. همچنین دبیاسی ایتالیایی گزینه بعدی است که قیمت بسیار خوبی برای هدایت قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران پیشنهاد داده اما او هیچ وقت در میان گزینه‌های اولیه هدایت پرسپولیس مانند الکساندر نوری قرار نداشته است و هر دو این مربیان باید منتظر عدم توافق مدیران پرسپولیس با سه گزینه بالا باشند.

قرار است فردا مدیران باشگاه جلسه‌ای را در این خصوص برگزار و درباره گزینه نهایی خود به جمع بندی برسند و در صورتی که احساس کنند هیچکدام از این مربیان خارجی نمی‌توانند به پرسپولیس با توجه به هزینه‌های درخواستی کمک کنند به سراغ تنها گزینه ایرانی خود که سابقه سرمربیگری در پرسپولیس و قهرمانی با این تیم در لیگ برتر را داشته، بروند.

فردا مسئولان باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای که برگزار خواهند کرد، در ابتدا با وکیل کاررا مذاکرات خود را ادامه می‌دهند و امید دارند بتوانند از این مربی ایتالیایی تخفیف قابل توجهی بگیرند.

برخلاف برخی اخبار والتر زنگا از شانس بسیار کمی برای حضور روی نیمکت پرسپولیس برخوردار است و حتی گزینه ایرانی مد نظر مدیران پرسپولیس نیز شانس بیشتری نسبت به این مربی دارد.

طبق این گزارش به نظر می‌رسد کاررا و کالدرون از شانس بسیار بیشتری برای حضور در پرسپولیس برخوردار باشند اما همه چیز به روند مذاکرات فردا بستگی دارد و بازهم ممکن است شانس این مربیان کم یا زیاد شود.

البته گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس حتماً روز شنبه به طور رسمی معرفی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین