کد خبر: ۵۹۷۵۸۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸

دلایل شلوغی مترو در روزهای اخیر چیست؟

براساس مشاهدات، مترو در روزهای اخیر به شدت شلوغ‌تر از قبل شده است. عده‌ای علت این ازدحام را آغاز اجرای طرح محدوده کنترل آلودگی هوا و استفاده بیشتر مردم از وسائل نقلیه عمومی به ویژه مترو می‌دانند.
آفتاب‌‌نیوز :

«طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از اول تیر ۹۸، جایگزین طرح زوج یا فرد شد و براساس این طرح همه خودروهای پلاک تهران فارغ از زوج یا فرد بودن پلاک، تنها ۲۰ روز در هر فصل می توانند در این محدوده به صورت رایگان تردد کنند.»

مترو شلوغ تر نشده است

نکته ای که «محسن محمدیان» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تایید نمی کند؛ محمدیان گفت: مترو در تمامی شرایط شلوغ است و ارتباطی به طرح محدوده کنترل آلودگی هوا ندارد.

او بیان کرد: این از دید شماست و مترو در گذشته و مخصوصا در ساعتهای پیک شلوغی خاص خود را داشته و هم اکنون هم این ازدحام وجود دارد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه از کمبود واگن به عنوان یکی از دلایل شلوغی مترو یاد کرد و گفت: با توجه به این کمبود، شلوغی مترو نمود بیشتری پیدا می کند، تفاوتی هم در اجرای این طرح و یا تابستان و زمستان وجود ندارد و در صبح و بعد از ظهر معمولا در تمامی خطوط مترو ازدحام وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین