کد خبر: ۵۹۷۶۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

دادستان کل کشور: هنجارشکنان بدانند که قوه قضاییه از پلیس حمایت می‌کند

دادستان کل کشور تاکید کرد که پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی تسلیم جوسازی بدخواهان نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه همایش فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت دستگاه قضا از نیروی انتظامی در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی، خاطرنشان کرد: وظیفه پلیس برخورد با جرائم مشهود در جامعه است و هر جا که پلیس به عنوان ضابط قضایی درخواست مجوزی از ما داشته باشد ما باید این مجوز را به پلیس بدهیم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی از یک نیروی انتظامی و پلیس مقتدر حمایت خواهد کرد، گفت: ما نمی توانیم امنیت اخلاقی و امنیت اجتماعی در جامعه را به خاطر بعضی از حرف‌هایی که گفته می شود یا بعضی از اقداماتی که بدخواهان در فضای مجازی انجام داده و جوسازی می کنند، فدا کنیم.

منتظری با بیان اینکه دستگاه قضایی و مردم عزیز از حرکات و اقدامات قانونی و مقتدرانه پلیس حمایت می‌کنند، گفت: البته به تخلفات نیز در چارچوب قانون باید رسیدگی شود؛ اما هنجارشکنان باید این را بدانند که با این جوسازی ها و اینکه فیلم‌هایی را خودشان از صحنه آماده و بلافاصله پخش کنند، نمی‌توانند چهره پلیس را مخدوش نشان دهند.

دادستان کل کشور ادامه داد: در این راستا اولاً مردم ازما نمی‌پذیرند و ثانیاً دستگاه قضایی نیز نمی‌پذیرد که پلیس تسلیم این جوسازی‌ها شود. ما باید قانون را اجرا کنیم و دستگاه قضایی نیز به این جوسازی‌ها توجه نخواهد کرد؛ بنابراین نیروی انتظامی باید با اقتدار در میدان ایجاد امنیت حضور داشته باشد و با هر نوع هنجارشکنی برخورد کند.

وی ادامه داد: انتظار مردم نیز این است که با هنجارشکنان برخورد شود و هنجارشکنان نیز این را بدانند که دستگاه قضایی از پلیس حمایت خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین