کد خبر: ۵۹۷۹۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱

نماینده مجلس: سخنان ویلتموس در مورد ایران باید به گوش جهان برسد

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال که ایران را کشوری امن خواند، گفت: امیدوارم سخنان «مارک ویلموتس» به گوش خیلی از کسانی که به ایران نیامده اند، برسد.
آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی افزود: اینکه «مارک ویلموتس» از امنیت کشورمان صحبت می‌کند موضوع بسیار مهمی است و نشان می‌دهد که این امر اتفاقی نیست و همیشه امنیت وجود داشته است.

وی گفت: بارها گفتیم توریست و گردشگران خارجی اگر به ایران سفر داشته باشند متوجه می‌شوند که کشورمان امن و دارای جذابیت‌های زیادی است. اینکه دهها رسانه خارجی با سیاه نمایی تلاش دارند تا گردشگران به ایران سفر نکنند اما صحبت‌های این سرمربی خارجی گویای همه چیز است. در واقع این اولین بار نیست که گفته شده ایران امن است.

نماینده مردم رشت معتقد است: حتی نمایندگان، سفرا و پارلمان‌هایی که به ایران آمدند فکر نمی‌کردند چنین امنیتی در کشور حاکم است و این امنیت را مدیون ۲۴۰ هزار شهیدی هستیم که در ۸ سال دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم داده‌ایم. با این رویه‌ای که زیر سایه رهبری، وفاق و همدلی ملی ایجاد شده است، ایران اسلامی دچار مشکلات نخواهد شد.

جعفرزاده در پایان گفت: از فدراسیون فوتبال که در شرایط سخت اقتصادی تلاش کرده و به دنبال یک مربی خوب خارجی رفته تا تیم ملی فوتبال بتواند به جایگاه واقعی خود برسد تشکر و قدردانی می‌کنم و معتقدم مسئولان فدراسیون وفاداری به وطن را معنا کردند.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال در گفت و گوی اخیر خود با رسانه بلژیکی ایران را کشور امن و بسیار زیبا عنوان کرد و گفت برخلاف آنچه در رسانه‌ها مطرح شده است، در ایران جنگ و ناامنی نیست. نا امنی به هیچ عنوان در ایران معنا ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین