کد خبر: ۵۹۸۰۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

ظریف: ایران تمام جان من است

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره با اینکه هیچ ملک و حتی حساب بانکی در خارج از کشور ندارد، تصریح کرد که مشکلی با تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه وی نخواهد داشت.
ظریف: ایران تمام جان من است
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد ظریف، در مصاحبه‌ای اختصاصی که از طریق ایمیل با نیویورک تایمز انجام داد، با اعلام اینکه برجام بهترین راه‌حل بر سر مسئله هسته‌ای بوده استتا زمانی که دیگر طرفین برجام به تعهداتشان پایبند بمانند، از توافق هسته‌ای پیروی می‌کنیم گفت: همه طرفین با همه مفاد این توافق موافق نبودند، اما ما این حقیقت را قبول کردیم که نمی‌توانیم در این توافق تمامی اختلافمان را رفع کنیم و تصمیم گرفتیم که آن‌ها را کنار بگذاریم.

به گزارش آفتاب نیوز، وی در بخشی دیگر گفت: ما تا زمانی که دیگر طرفین برجام به تعهداتشان پایبند بمانند، از توافق هسته‌ای پیروی می‌کنیم. حفظ و یا از بین رفتن توافق به توانایی و تمایل تمامی طرفین بستگی دارد. یک توافق چندجانبه نمی‌تواند تنها به صورت یکجانبه اجرا شود.

وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه وی عنوان کرد: همه می‌دانند که نه من و نه خانواده‌ام هیچ ملکی در خارج از ایران نداریم. من شخصاً در خارج ایران هیچ حساب بانکی ندارم. ایران تمام جان من و تنها تعهدم به ایران است. پس من هیچ مشکل شخصی با تحریم‌های احتمالی ندارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
بله بابا شماها همه تان پاک و معصوم هستید و این مردم عادی هستند که کشور را به این روز انداخته اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
به نام خدا
موضوع: درخواست خروج از برجام
سلام علیکم
تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر دشمنان زورگو، تکیه بر توانمندی و ظرفیت های داخلی و ارتباط با کشورهای غیر مستکبر است. آمریکا و این سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان حتی اگر در مقابل چشم ما، جنگ زرگری هم راه بیاندازند باز دو روی یک سکه اند. متأسّفانه دولت پس از گذشت حدود چهارده ماه از خروج آمریکا از برجام هنوز منتظر وعده سر خرمن اروپایی ها می باشد و در حالیکه از خود برجام اثری باقی نمانده از اقدامات به اصطلاح متقابل ایران در چارچوب برجام دفاع می کند! این در حالی است که اروپایی ها اعتراف کرده اند، هیچگاه تحریم های آمریکا را دور نمی زنند، بلکه فقط در چارچوب آنچه ارباب آمریکایی به آن ها اجازه داده است، غذا و دارو را در برابر فروش نفت می دهند و همزمان بارها ما را تحت فشار گذاشته اند که در برابر همین وعده های ننگ آور توخالی بدون تضمین، به برجام های 2، 3، 4 و 5 ( خود تحریمی مالی FATF، موشکی، منطقه ای و حقوق بشر) بپیوندیم. در واقع این به اصطلاح کانال اینستکس هم، حقه ای چند منظوره برای وقت کشی و نگهداشتن ما در برجام و جلوگیری از انجام مبادلات اقتصادی بین المللی و دامی برای بلوکه کردن درآمدهای ارزی کشور و محقق کردن بهتر تحریم های آمریکا جهت افزایش فشار بیشتر بر ماست. لذا لازم است علاوه بر رد اینستکس، صادرات و واردات خود را با هر پول دیگری غیر از دلار آمریکا و در قالب پیمان های دو جانبه با کشورهای غیر مستکبر غربی انجام داده؛ و در یک اقدام انقلابی در اسرع وقت از برجام خارج شویم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین