کد خبر: ۵۹۸۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

جزئیاتی درباره «م.ب»؛ جعبه سیاه باشگاه استقلال کیست؟

ر همه دوره‌هایی که من در استقلال بودم، هیچ ارتباطی بین این آقا و هیأت‌مدیره وجود نداشت. اصلا جلسه‌ای نداشتیم که این فرد هم در آن حاضر باشد. ما هیچ‌وقت اجازه دخالت به چنین افرادی را ندادیم....
جزئیاتی درباره «م.ب»؛ جعبه سیاه باشگاه استقلال کیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

سال‌هاست که فردی به نام محمود بابایی به صورت پنهان در استقلال فعالیت می‌کند، درحالی ‌که هیچ سمت رسمی در این باشگاه ندارد. اخیرا او مصاحبه‌ای انجام داده و درباره خیلی از اتفاقات پشت پرده استقلال در سال‌های اخیر به صحبت پرداخته و حتی خیلی از بازیکنان بزرگ این تیم را متهم کرده است!

بابایی که از سوی رسانه‌ها به‌عنوان جعبه سیاه استقلال نام‌گذاری شده، در واکنش به اتهاماتی که اخیرا پژمان منتظری و خسرو حیدری به او وارد کرده‌اند، می‌گوید: «پژمان منتظری ٩٣‌میلیون تومان به استقلال بدهکار است! احتمالا چون من آن حسابرسی را انجام دادم، کینه به دل گرفته است. چه کسی در اخراج جباری و رحمتی نقش داشت؟ چه کسی مامه‌تیام را فراری داد؟ درباره خسرو حیدری هم باید بگویم او قرار بود نیم‌فصل از استقلال کنار گذاشته شود. انگار من چاقو روی گلوی خسرو گذاشتم که خداحافظی کند! او ٥٠٠‌میلیون از من گرفت و پس نداد!»

این فرد که سال‌ها قبل مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال بود، درباره اتفاقات بعد از شکست ٤-٢ استقلال در دربی هم می‌گوید: «یک شب قبل از آن دربی فرهاد به من زنگ زد و گفت همین امشب مظلومی را برکنار کنید! بعد از این‌که باختیم هم افشارزاده، تماس گرفت و گفت چاره‌ای جز برکناری مظلومی نداریم. با اعضای هیأت‌مدیره دور هم جمع شدیم و به فرهاد مجیدی پیشنهاد دادیم سرمربی شود که او هم نپذیرفت.»

صحبت‌های بابایی نشان می‌دهد او در سال‌های اخیر یکی از افراد تصمیم‌گیرنده در باشگاه استقلال بوده، اما جالب اینجاست که نه سمت رسمی دارد و نه این‌که اعضای هیأت‌مدیره فعلی و قبلی حضورش را تأیید می‌کنند!

اسماعیل خلیل‌زاده، عضو فعلی هیأت‌مدیره استقلال در واکنش به اظهارات بابایی می‌گوید: «بابایی دیگر کیست؟ او سمتی در استقلال ندارد و من هم کسی به این نام را نمی‌شناسم. فقط یک بچه‌ای بود که چند روز قبل در هیأت‌مدیره بحثش مطرح شد و من خیلی به آن توجه نکردم!»

وقتی با این واکنش مواجه شدیم، به سراغ حسن زمانی رفتیم که به گفته خودش در ٥ مقطع در هیأت‌مدیره استقلال حضور داشته است.

او هم واکنش مشابهی داشت و گفت: «در همه دوره‌هایی که من در استقلال بودم، هیچ ارتباطی بین این آقا و هیأت‌مدیره وجود نداشت. اصلا جلسه‌ای نداشتیم که این فرد هم در آن حاضر باشد. ما هیچ‌وقت اجازه دخالت به چنین افرادی را ندادیم. شاید در دوره‌هایی که من نبودم، او قدرتی در استقلال داشته که من بی‌خبرم. اگر کسی بخواهد درباره استقلال و بازیکنانش اظهارنظر کند، فقط مدیران این باشگاه هستند، نه یک‌نفر از حاشیه باشگاه.»

منبع: شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین