کد خبر: ۵۹۸۷۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹

مصدومیت ۱۱۲ نفر در زلزله مسجد سلیمان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: تاکنون آمار نهایی مصدومان در هر دو شهرستان ایذه و مسجد سلیمان به ۱۱۲ نفر رسیده که اکثر درمان سرپایی شدند و ۵ نفر بستری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

کیامرث حاجی زاده اظهار داشت:زمین لرزه در بخش گلگیر شهرستان مسجدسلیمان در حدفاصل شهرستان‌های هفتکل و ایذه به وقوع پیوست که از ابتدا مدیریت بحران استانداری به حالت آماده باش در آمد.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله با بالگرد به مسجدسلیمان اعزام شدیم و بعد از بازدیدهای هوایی و زمینی با مسئولان امداد و نجات استان و مسئولان شهرستان تشکیل جلسه دادیم و پس از آن نیز به عیادت از مصدومان حادثه پرداختیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان بیان کرد: بیمارستان نفت که با توجه به قدمت آن دچار ریزش شده بود دستور تخلیه آن صادر شد و بیماران به بیمارستان 22 بهمن منتقل شدند.

وی گفت: اکیپ‌های ارزیابی اعم از هلال احمر و بنیاد مسکن به روستاها گسیل شدند که تاکنون آمار نهایی مصدومان در هر دو شهرستان ایذه و مسجد سلیمان به 112 نفر رسیده که اکثر درمان سرپایی شدند و 5 نفر بستری هستند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: درباره بخش زیرساختی هم آماده‌باش کامل صادر شده و اسکان اضطراری در شهر و روستاهای در معرض خطر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: از مردم تقاضامندیم اخبار را فقط از طریق رسانه ملی دنبال کنند و به شایعات توجه نشود چون وضعیت در منطقه گلگیر و مسجدسلیمان عادی است اما پس‌لرزه‌های متعددی را داشتیم و نقشه‌های توپوگرافی ایجاب می‌کند شرایط آماده باش حفظ شود.

وی ادامه داد: ارزیابی اولیه بین 10 تا 50 درصد خسارت وارد شده که در حال ارزیابی نهایی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان عنوان کرد: درباره مسئله برق و آنتن دهی مشکلی نداشتیم فقط بخش گلگیر در راستای حفط امنیت برق و گاز مناطق حادثه دیده قطع شد اما و بعد از عادی شرایط وصل شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین