کد خبر: ۵۹۸۷۹۳
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
دوچرخه‌سواری وزیر ارتباطات با شهردار تهران

دعوت آذری‌جهرمی از وزیردفاع ، معاون علمی و پدرزنش برای پیوستن به سه‌شنبه‌های بدون خودرو

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از وزیردفاع ، معاون علمی ریاست جمهوری و همچنین پدرعیالش دعوت کرد که به پویش «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» بپیوندند.
دعوت آذری‌جهرمی از وزیردفاع ، معاون علمی و پدرزنش برای پیوستن به سه‌شنبه‌های بدون خودرو
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز به دعوت پیروز حناچی شهردار تهران به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست و با شهردار تهران در خیابان‌های تهران رکاب زد.

وی در حاشیه رکاب‌زنی‌اش با حضور در جمع خبرنگاران در پارک لاله با بیان این‌که ورزش صبحگاهی امری پسندیده و خوب است و امروز به دعوت شهردار تهران به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته و همراه با وی رکاب زدیم، اظهار کرد: دوچرخه‌سواری در تهران به دلیل شلوغی و فراهم نبودن برخی زیرساخت‌ها دشوار است اما شهرداری تهران توانسته با همکاری استارتاپ‌های این حوزه بخشی از مشکلات را حل کند.

آذری‌جهرمی با بیان این‌که زیرساخت‌های مناسبی در منطقه 6 فراهم شده و این در حالیست که زیرساخت‌های خوبی در منطقه از گذشته وجود داشته است، گفت: استارتاپ‌های علاقه‌مند به این حوزه وارد شده و توانسته‌اند بخشی از مشکلات را حل و فصل کنند.

وزیر ارتباطات با بیان این‌که از همه مردم دعوت می‌کنم به خاطر سلامتی خودشان هم که شده از دوچرخه استفاده کرده و ورزش کنند ، در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این‌که چه کسانی را به این پیویش دعوت می‌کنید، اظهار کرد: آقای حاتمی وزیر دفاع را به این پویش دعوت می‌کنم، چرا که می‌دانم ورزشکار هستند و همچنین آقای ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین پدر عیالم را به این پویش دعوت می‌کنم.

وی در مورد دعوت پدرزنش به این پویش گفت: همیشه که نباید مسئولان را به این پویش دعوت کرد بلکه مردم باید همراه باشند.

وی در مورد راه‌اندازی اولین سیستم عامل ایرانی موبایل گفت: از سال گذشته حرکتی از سوی سیستم عامل کشور آمریکا آغاز شد و اپلیکیشن‌های ایرانی را از روی سیستم عامل خود حذف کردند که این مساله کسب و کارهای ما را دچار اختلال کرد .ما نمی‌توانستیم دست روی دست بگذاریم که هر کسی در این وضعیت ، امنیت اقتصادی را بهم بریزد و در این مدت پیگیری کرده و از ظرفیت جوانان ایرانی استفاده کردیم و سیستم عامل ایرانی را در حالی که خبری از وام‌های میلیاردی و سرمایه‌ گذاری‌های آنچنانی نبود ساخته و رونمایی کردیم.

وزیر ارتباطات بابیان این‌که سیستم عامل طراحی شده کاملاً ایرانی است، گفت: این سیستم عامل نه تنها چیزی کم ندارد بلکه استقلال بیشتری نسبت به سایر سیستم‌های عامل داشته و اجازه نمی‌دهد طرف ثالثی بر آن دخالت و اختلال ایجاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین