کد خبر: ۵۹۹۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

مدافع سابق پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد/ عذرخواهی از هواداران استقلال

محسن بنگر، مدافع سرشناس فوتبال ایران از فوتبال خداحافظی کرد.
مدافع سابق پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کرد/ عذرخواهی از هواداران استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

محسن بنگر مدافع سرشناس فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم هایی چون سپاهان، پرسپولیس و تراکتور را در کارنامه‌اش داشت، با انتشار متنی در سن 40 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

بنگر نوشت: «با سلام خدمت همه مردم عزیز ایران

دارم به خودم تلقین می‌کنم که امروز روز زیبایی برای من باشد. بعد از ۲۲ سال زندگی با توپ و شناخته شدن به‌عنوان یک بازیکن فوتبال، وقتش رسیده من هم لباس بازیگری را از تن خارج کنم، روزی که بالاخره برای هر بازیکن فوتبالی خواهد رسید و مقاومت برابر این سرنوشت قطعی بی‌فایده است، پس چه خوب و چه بد، چه خوشحال و چه ناراحت، چه با افتخار و چه ناکام و چه موفق و ناموفق، روزی باید چهار گوشه زمین را بوسید. کاری که من امروز انجام می‌دهم.

روزهای خوب و خاطره‌انگیزی چه به‌عنوان یک بازیکن جوان در شموشک نوشهر که به تیم ملی معرفی شدم، چه در سپاهانِ دوست داشتنی که به همه افتخارها با آن دست پیدا کردم، چه در پرسپولیس کبیر که بازی در آن رویای جوانی و نوجوانی‌ام بود و به آن رسیدم و همچنین در تراکتورِ پُرشور که متأسفانه مصدوم شدم و نتوانستم کمک کنم، تجربه کردم.

باید بگویم کوچکترین کم فروشی‌ای در دوران فوتبالم نکردم، گرچه تهمت‌هایی به من زده شد، اما خدا شاهد و ناظر اعمال من است و او می‌داند که محسن بنگر همه تلاشش را برای هر پیراهنی که بر تن کرده، انجام داده است.

پس در این روز آخری، آن عده قلیل از هوادارانی که گاهی قضاوتم کردند، می‌بخشم چراکه آنها دوست‌داشتی، بزرگ و مایه رونق فوتبال هستند؛ مثل تماشاگران سپاهان دوست داشتنی و مثل هواداران تراکتور پر شور؛ اما همه آن روزها را دوست داشتم و همیشه در ذهنم می‌ماند.

فوتبال به من ثروت و شهرت داده و تا آخر عمرم مدیون فوتبال هستم؛ سعی می‌کنم بخشی از آن چیزی که به من داده را به فوتبال برگردانم و خودم را وقف بچه‌هایی کنم که دوست دارم آنها نیز در مسیر رشد قرار بگیرند.

یک تشکر و معذرت‌خواهی از تماشاگران استقلال عزیز دارم که اگر در دوران بازیگری حرفی زدم و باعث ناراحتی‌شان شد، من را ببخشند.

در آخر از همه مربیان عزیزم، چه در رده باشگاهی و چه در تیم ملی تشکر می‌کنم؛ از خانواده، پدر، مادر و برادران عزیزم که همیشه مثل کوه پشتم بودند و دل گرمی دادند، تشکر می‌کنم؛ ان‌شاالله در نقش دیگری بتوانم به فوتبال و تماشاگران عزیز خدمت کنم. دوست‌دار همیشگی شما. محسن بنگر.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
خسته نباشی اقا محسن
انشاله هرچه خیره نصیب راهت باشه
تشکر بخاطر زحماتت در پرسپولیس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین