کد خبر: ۵۹۹۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳

هدف ویلموتس از لیست جدید تیم‌ ملی فوتبال چیست؟

کسانی که مدعی بودند لیست جدید ویلموتس کار فدراسیون بوده تا قیمت چند بازیکن را افزایش دهد، حالا با استراتژی جدید مرد بلژیکی مواجه شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :

سرمربی جدید تیم‌ملی از لیست عجیبی رونمایی کرده است که برای خیلی از هواداران فوتبال هم نام‌های عجیبی دارد.

سرمربی بلژیکی در نشست هم‌اندیشی با مربیان تیم‌های ملی ایران حرف‌های زیادی را مطرح کرد. او از نیازمندی تیم ملی ایران از یک استراتژی کلی سخن گفت. این استراتژی به تیم ملی ایران کمک می کند تا در رده های مختلف سنی به یک تفاهم جمعی برسد. سیاستی که در درازمدت، تیم ملی ایران را به آینده شکوهمندانه‌ای خواهد رساند. برای مثال به فوتبالیست شانزده ساله‌ای فکر کنید که تازه به تیم ملی ایران دعوت شده است. در استراتژی ویلموتس، او با تاکتیک‌های تیم ملی ایران پرورش پیدا می‌کند و وقتی به لیست نهایی تیم ملی بزرگسالان ایران دعوت شود، با سبک بازی تیم ملی ایران هماهنگ قابل قبولی دارد. این همان چیزی است که باید در لیست جدید ویلموتس هم جستجو کرد.

حالا کسانی که مدعی بودند لیست جدید ویلموتس کار فدراسیون بوده تا قیمت چند بازیکن را افزایش دهد، حالا با استراتژی جدید مرد بلژیکی مواجه شده‌اند. او می‌خواهد مردان آینده فوتبال ایران را بشناسد و در این مسیر دشوار، یک اردو کوتاه ارزش این سرمایه‌گذاری را دارد.

منبع: دنیای ورزش تورنتو

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین