کد خبر: ۵۹۹۱۸۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

دلار نزولی شد

دلار تا حد زیادی از مسیر صعودی دیروز خود عقب نشست.
دلار نزولی شد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، تأیید ضمنی رئیس بانک مرکزی آمریکا به کاهش نرخ بهره باعث شد تا دلار در معاملات روز پنج‌شنبه در لاک دفاعی فرو رود و در برابر بسیاری از همتایانش چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداشته باشد. جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا با اشاره به فشار وارده بر اقتصاد آمریکا به دلیل جنگ تجاری با چین گفته بود که بانک مرکزی اقدام لازم در این زمینه را انجام خواهد داد.

امروز یورو با صعود ۰.۲ درصدی به ۱.۱۲۷۴ دلار رسید تا نیمی از زیان دیروز خود در برابر اسکناس سبز را جبران کرده باشد. دلار هم چنین با ۰.۵ درصد کاهش به ۱۰۷.۹۶ ین رسید تا مجدداً به کانال ۱۰۷ ین بازگردد.

میشل سوئل، مدیر سبد دارایی و درآمد بانک "گلد من ساکس" گفت: کمی تعجب‌آور بود که پاول (رئیس بانک مرکزی آمریکا) پیشرفت‌های تجاری در جریان مذاکرات با چین را نادیده گرفت. نظرات وی در خصوص نرخ تورم تقریباً همه را مطمئن کرد که کاهش نرخ بهره در راه است.

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲ درصد کاهش به ۹۶.۸۷۷ واحد رسید. کیو یوکو سوزوکی، مدیر معاملات ارزی در بانک "سوسیه جنرال" گفت: کاهش نرخ بهره در ماه ژوئیه بیش از هر زمان دیگری محتمل است اما از طرف دیگر پاول نگفته است که سیاست فدرال رزرو پس از کاهش نرخ بهره چه خواهد بود.

از سوی دیگر اما پوند انگلیس که در ضعیف‌ترین سطح شش ماه اخیر خود قرار گرفته است در معاملات امروز نسبتاً بدون تغییر در مقایسه با روز گذشته و به ازای ۱.۲۵۲۹ دلار مبادله شد. پول کانادا بر خلاف پوند روزهای خوشی را سپری می‌کند و دلار آمریکا امروز به ۱.۳۰۵۲ دلار کانادا رسید.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
1
چرا وضعیت مبهمی باعث کاهش دلار میشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
تولید نباشه نیاز به دلار نیست پس رونقی نیست بعد تقاضا یی هم نیست دلار کاغذ پاره شده و ارزش نداره . کاغد پاره میگفتن یعنی همین دیگه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین