کد خبر: ۵۹۹۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

بانوان والیبالیست در جمع ۲۴ کشور جهان/تیم ملی به اسلوونی اعزام شد

 نایب رئیس فدراسیون والیبال بابیان اینکه بانوان والیبالیست ایران در تورنمنت جهانی در جمع ۲۴ کشور حضور خواهند یافت، گفت: شب گذشته تیم ملی ایران به کشور اسلوونی اعزام شد.
بانوان والیبالیست در جمع ۲۴ کشور جهان/تیم ملی به اسلوونی اعزام شد
آفتاب‌‌نیوز :

متین زبردست ضمن بیان اینکه تیم ملی بانوان والیبال بزرگ‌سال به نسبت سال‌های قبل به لحاظ فنی وضعیت مطلوبی پیداکرده است، ابراز داشت: در حد امکانات، تجهیزات و رفاهیات برای تیم ملی مهیا شد اما کسب نتیجه به خود تیم برمی‌گردد که باید در حد توان از آن‌ها انتظار داشت.

وی افزود: شب گذشته تیم ملی والیبال برای حضور در تورنمنت جهانی به اسلوونی و کرواسی اعزام شد که باوجود ۲۴ کشور جهان مسابقات خوبی خواهد بود و امیدواریم کادر فنی بتواند نهایت بهره‌برداری را از این مسابقات داشته باشد.

انجام استعدادسنجی در طول مسابقات والیبال

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال ضمن بیان اینکه به دنبال تورنمنتی برای والیبالیست‌های ایران بودیم، ابراز داشت: در بین کشورهای آسیایی چنین تورنمنتی رسمی وجود نداشت که تورنمنت اسلوونی موقعیت خوبی محسوب می‌شد زیرا از همه دنیا اروپا، آمریکا و آسیا در مقاطع مختلف تیم به این مسابقات اعزام‌شده است.

زبردست بابیان اینکه مسابقات دسته دو نوجوانان دختر با حضور ۱۰ تیم از استان‌های مختلف در شاهرود برگزار شد، تصریح کرد: این تیم‌ها طی پنج روز دور مقدماتی را برگزار می‌کنند که خوشبختانه سطح کیفی ورزشکاران نسبت به سال قبل بهتر بود و این طبیعی است که در رده سنی ثابت ورزشکاران سال دوم بهتر از سال اول خواهند بود.

وی بابیان اینکه در استعدادیابی والیبال به قدهای بلندتر نیاز داریم، افزود: با توجه به علم روز والیبال فاکتور قد بسیار مهم است و خیلی باید دقت کرد تا میانگین قدی بالاتر رود لذا در سه میزبانی استان‌ها نماینده استعدادیابی از فدراسیون نیز اعزام و قد و وزن همه حاضران اندازه‌گیری می‌شود.

زنان والیبایست ایران در مسیر قهرمانی آسیا

نایب‌رئیس فدراسیون والیبال همچنین اضافه کرد: اگر بتوانیم برای کشف، پرورش و به ثمر رساندن استعدادها تلاش و برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم و مربیان بدون بسنده به بودجه با در پیش گرفتن مسیر فنی این فکر را داشته باشند می‌توانند بازوی خوبی برای فدراسیون قلمداد شوند.

زبردست افزود: رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا ۲۶ مرداد در سئول شروع می‌شود که می‌توانیم در بخش بزرگ‌سالان این مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین