کد خبر: ۵۹۹۲۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

ورزشگاه آزادی میزبان مصاف دوستانه شاگردان ویلموتس و مجیدی

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران روز دوشنبه ۲۴ تیرماه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
ورزشگاه آزادی میزبان مصاف دوستانه شاگردان ویلموتس و مجیدی
آفتاب‌‌نیوز :

«مارک ویلموتس» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند روز پیش لیست ۲۳ نفره ای از بازیکنان شاغل در لیگ‌ها برتر برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد که از نفرات اصلی تیم ملی فوتبال ایران تهی بود. البته بسیاری باور دارند این لیست می‌تواند برای تیم فوتبال ایران به مثابه یک برنامه پشتوانه سازی باشد. برنامه‌ای که در ادامه نخبگان برتر را به تیم اصلی تزریق و آنان می‌توانند جانشین برای برخی از بازیکنان سن بالا باشند.

این بازیکنان قرار است دوشنبه هفته آینده (۲۴ تیرماه) با تیم امید ایران یک دیدار دوستانه داشته باشند. بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران روز دوشنبه ۲۴ تیرماه، رأس ساعت ۱۸:۳۰ با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود دیدار بین شاگردان ویلموتس و مجیدی پشت درهای بسته برگزار شود.

تیم امید ایران با هدایت «فرهاد مجیدی» خود را برای رقابت‌های انتخابی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ آماده می‌کند. این تیم در فروردین ماه در تهران جواز حضور در دور دوم را کسب کرد اما بنا به ادعای برخی از کارشناسان کار سختی برای صعود به المپیک دارد.

البته لیست مورد توجه مرد بلژیکی فوتبال ایران را می‌شود تیم ملی «ب» نام گذاری کرد تیمی که در گذشته‌ها وجود داشت و به بازی‌هایی مانند غرب آسیا اعزام شد. بازی‌هایی که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۹ در کشور عراق انجام شود.

اما بنا به اخبار منتشر شده از سوی سایت‌های عراقی تا کنون ۹ کشور برای حضور در فوتبال قهرمانی غرب آسیا WAFF اعلام آمادگی کردند که نام ایران در بین آنها دیده نمی‌شود. این رقابت‌ها در ۲ گروه برگزار می‌شود. در گروه نخست عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین حضور دارند و در گروه دوم هم عربستان، کویت، بحرین و اردن حضور دارند.

ایران با چهار عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این رقابت‌هاست.

رقابت‌های فوتبال غرب آسیا در سال ۲۰۱۹ به میزبانی ۲ شهر کربلا و اربیل عراق برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین