کد خبر: ۵۹۹۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

شعبانی حریف اسنایدر در فینال یاشار دوغو شد/ دوئل دیگر برای باروز و چامیزو

علی شعبانی به دیدار فینال مسابقات وزن 97 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه راه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات اوزان ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه امروز در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که در پایان دیدارهای مقدماتی علی شعبانی به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی شعبانی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۲ آبراهام کونیدو روآنو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل فاتح یاشارلی از ترکیه با نتیجه ۱۰ بر صفر (سه اخطاره) پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. شعبانی در این مرحله مقابل اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه ۱۰ بر صفر و سه اخطاره به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. این مبارزه با حرکات ناجوانمردانه ای از سوی آلبوروف همراه بود که داوران به وی کارت قرمز دادند. شعبانی در دیدار فینال به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می‌رود.

عباس فروتن دیگر نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل پاولو اولینیک از مجارستان با نتیجه ۴ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل اسنایدر آمریکایی، فروتن از دور رقابت‌ها کنار رفت.

همچنین در وزن ۷۴ کیلوگرم دو کشتی‌گیر نامدار جهان یعنی جردن باروز از آمریکا و فرانک چامیزو از ایتالیا به مصاف هم می‌روند. این دو کشتی‌گیر در یکی دو سال اخیر بارها مبارزاتی تماشایی با یکدیگر داشته اند.

دیدار رده بندی و فینال اوزان فوق فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین