کد خبر: ۵۹۹۸۵۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
"هر چقدر تماس گرفتم و پيگيري كردم كه اين سرويس‌هايي كه انجام داده‌ايد چرا منجر به سوختن كمپرسور شده است، متاسفاته پاسخگو نبودند و در آخر پاسخ دادند كه ربطي به شركت LG و گلديران ندارد. "
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مخاطبان آفتاب‎نیوز در پیامی نوشته است: اينجانب سيدمحسن عليزاده طباطبايي اول خرداد ماه سال 1398 با شركت گلديران تماس گرفتم كه 5 دستگاه اسپيلت (كولر گازي) را سرويس نمايند، آنها مراجعه و سرويس را انجام دادند و مبلغ 45 هزار تومان دريافت کردند.

فرداي آن روز دوباره اسپيلت (كولر گازي) خاموش شد و با تماس اينجانب دوباره براي رفع عيب مراجعه کردند. اين بار دستگاه را ريست (روشن و خاموش كردن دستگاه) كردند و مبلغ 60 هزار تومان گرفتند و رفتند.

فرداي آن روز دوباره اسپيلت (كولر گازي) خاموش شد. بنده تماس گرفتم و آنها آمدند و گفتند كمپرسور سوخته و بايد مبلغ 2 ميليون تومان پرداخت كنيد.

هر چقدر تماس گرفتم و پيگيري كردم كه اين سرويس‌هايي كه انجام داده‌ايد چرا منجر به سوختن كمپرسور شده است، متاسفاته پاسخگو نبودند و در آخر پاسخ دادند كه ربطي به شركت LG و گلديران ندارد. اين جواب را خانم ...كارشناس مربوطه گفته است.

*آفتاب‎نیوز، آماده انتشار توضیحات مسئولان شركت گلديران در این خصوص است.

بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین