کد خبر: ۶۰۰۹۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

قیمت طلا، سکه و ارز در روز یکشنبه

امروز هم به تبع روز گذشته قیمت‌ها در بازار ارز، طلا و سکه روند افزایشی را گذراند.
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (یکشنبه) به چهار میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسیده که نسبت به دیروز ۴۵ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. سکه تمام طرح قدیم نیز افزایش ۵۰ هزار تومانی داشته و چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی‌ها ۴۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود که ۶۰۰۰ تومان قیمت آن افزایش یافته است.

نیم‌سکه نیز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه هم یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان فروخته می‌شوند که هر کدام ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت دارند.

همچنین سکه یک گرمی افزایش ۱۰ هزار تومانی قیمت را تجربه کرده و ۹۵۰ هزار تومان است.

در بازار ارز نیز قیمت‌ها در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی افزایش داشت اما قیمت خرید ارزها در بانک‌ها کاهش یافت؛ به طوریکه بانک‌ها امروز (۳۰ تیر) قیمت دلار را نسبت به روز گذشته کاهش دادند و ۱۱ هزار و ۳۱۴ تومان خریدند.

همچنین شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریدند و نرخ خرید هر پوند انگلیس هم ۱۴ هزار و ۱۶۱ تومان اعلام شد.

اما در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان افزایش یافت و ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان خریده و ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته شد.

همچنین هر یورو ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به روز گذشته نرخ این ارز هم ۱۵۰ تومان بیشتر شده است.

ارز مسافرتی هم امروز در بانک‌ها حدود ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان به دست متقاضیان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین