کد خبر: ۶۰۱۱۶۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸

توضیحات دادستان گچساران درباره درگذشت یک زندانی: به یکباره دچار ایست قلبی شده و فوت کرد

دادستان عمومی و انقلاب گچساران درباره درگذشت یک زندانی در این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب‌‌نیوز :

امیرحمزه بازیار اظهار کرد: این زندانی روز ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸ از بند متادون به درمانگاه زندان مراجعه و پس از معاینه توسط پزشک زندان و نیاز به مصرف متادون، طبق دستور پزشک برای وی تزریق انجام شده است. پس از صرف شام و استراحت، ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به افسر نگهبانی مراجعه و اعلام کرده که حالت تهوع و تنگی نفس دارد.

وی افزود: به دلیل تسریع در روند درمان، از طریق رئیس زندان و با خودروی زندان، بلافاصله زندانی به بیمارستان منتقل شده و تا ساعت ۲۳ آن شب تحت درمان قرار گرفته است اما بدلیل سابقه بیماری قلبی و تنفسی، به یکباره دچار ایست قلبی شده و در بیمارستان فوت کرده است.

این مقام قضایی بیان کرد: طبق معاینات پزشکی قانونی و کالبدگشایی، علت فوت ایست قلبی اعلام شده است و این فرد یک ساعت در بیمارستان تحت درمان و مداوا بوده است.

بازیار در رابطه با سوابق کیفری این متهم تصریح کرد: این فرد به اتهام تهدید و اخاذی با سلاح سرد و آدم‌ربایی در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گچساران تحت قرار تامین کیفری از نوع بازداشت موقت بوده و سوابق متعدد کیفری از جمله قاچاق مواد مخدر، اخلال در نظم عمومی، جنجال و عربده‌کشی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد و مزاحمت برای بانوان در سطح شهر داشته است.

وی اضافه کرد: دلایل کافی از سوی پزشکی قانونی و صورتجلسات تحقیقات نیروی انتظامی و اخذ اظهارات مطلعان و سایر اعترافات متهمان پرونده مبنی بر توجه اتهامات آدم‌ربایی و تهدید با چاقو در شعبه بازپرسی گچساران وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین