مديرعامل سايپايدك با اعلام اين خبر افزود: در سال رونق توليد و با تلاش شبكه نمايندگيها، در آخرين ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك موفق به كسب رتبه نخست ارزيابي شبكه نمايندگيهاي ارائه دهنده خدمات پس از فروش شد.
بهزاد پناهي ادامه داد: بر اساس اعلام نتايج ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران، سايپايدك با دارا بودن 600 نمايندگي مجاز و كسب امتياز 88 در ارزيابي خودروهاي سبك و امتياز 86 در ارزيابي خودروهاي سنگين (زامياد)، موفق به كسب مقام اول در بين 45 شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش و مجموع 2450 نمايندگي مجاز سبك و سنگين بر اساس امتياز ارزيابي وضعيت تعميرگاه هاي مجاز شده است و اين در حالي است كه امتياز متوسط تعميرگاههاي سبك و سنگين كل كشور به ترتيب 83 و 76 بوده است.
پناهي افزود: شركت سايپايدك از حيث اجراي مفاد آئين نامه قانون حمايت از حقوق مصرف كنندگان، جايگاه داراي انطباق خيلي زياد را به خود اختصاص داده است.
مديرعامل سايپايدك يادآور شد: در ارزيابي سال 1397 بر اساس معيارهاي دستورالعمل شرايط و ضوابط ارزيابي خدمات پس از فروش، 330 نمايندگي اين شركت در سطح كشور موفق به كسب رتبه يك شدند كه منتج به بيشترين رشد امتياز شده است. همچنين سايپايدك در بخش امتياز رضايت شبكه از شركتهاي خدمات پس از فروش، موفق به كسب مقام نخست در بين شركتهاي توليد كننده خودرو شده است.
منبع: سايپانیوز