کد خبر: ۶۰۱۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

استاندار تهران: مشکل خاصی از انتخابات گزارش نشده است

استاندار تهران با بیان اینکه تا کنون مشکل خاصی از انتخابات گزارش نشده است. اظهار کرد که تجربه تهران در زمینه برگزاری انتخابات شورایاری‌ها به صورت الکترونیک می‌تواند پایلوت خوبی برای برگزاری انتخابات الکترونیکی دیگر باشد.
آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از ضرورت‌های پیش بینی شده در قانون شوراها، موضوع شورایاری است که امروز با کمک وزارت ارتباطات به شکل مکانیزه برگزار شده است، گفت: جلسات زیادی با دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار کردیم تا بتوانیم مشکلات را در این انتخابات به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه نقش محلات در کلانشهرها کمرنگ شده و امیدواریم با تشکیل شورایاران گفتمان محلی که برگرفته از خرد جمعی است افزایش یابد، گفت: تا الان کار خوب و با نظم و انضباط خاصی پیشرفته است و این می‌تواند پایلوت خوبی برای احصا نقاط ضعف و قوت برگزاری انتخابات الکترونیک در انتخابات آتی باشد.

وی با بیان اینکه رای خود را در محله‌مان سعادت آباد ثبت کرده‌ام، در مورد حضور مردم، گفت: مردم همیشه حضورشان در انتخابات خوب است و الحمدلله تا کنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین