کد خبر: ۶۰۱۹۱۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

‌دریافت حقوق 4 عضو شورا به عنوان کارگر فضای سبز از شهرداری ‌

‌دادرس شعبه سوم دادگاه عمومی بخش چهارباغ از احضار دو عضو شورای شهر اندیشه خبر داد و گفت: این دو عضو شورای شهر اندیشه به عنوان کارگر فضای سبز شهری به مدت سه سال از شهرداری چهارباغ حقوق گرفته‌اند.
‌دریافت حقوق 4 عضو شورا به عنوان کارگر فضای سبز از شهرداری ‌
آفتاب‌‌نیوز :

‌رسول احمدزاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده فساد در مدیریت شهری چهارباغ که اخیراً کشف و منجر به دستگیری چهار عضو اصلی و علی‌البدل شورا، شهردار، مدیر مالی و مدیرحقوقی سابق و رئیس پلیس ساختمان شهرداری چهارباغ شده بود، گفت: در بررسی این پرونده به موردی برخورد کردیم که نشان می‌داد دو نفر از اعضای شورای شهر چهارباغ با شهرداری اندیشه قرارداد کارگری بسته بودند و از آنجا حقوق دریافت می‌کردند.

احمدزاده گفت: متقابلاً دو نفر از اعضای شورای شهر اندیشه هم با شهرداری چهارباغ قرارداد کارگری بسته و از شهرداری حقوق دریافت می‌کردند.

وی ادامه داد: این چهار عضو شورا به عنوان کارگر فضای سبز از سال 94 تا سال 97 از شهرداری چهارباغ و اندیشه حقوق دریافت کرده و برای آنان سابقه بیمه لحاظ شده بود.

این مسئول قضایی تصریح کرد: دو عضو شورای شهر چهارباغ از همان اعضایی هستند که در پرونده مدیریت شهری چهارباغ بازداشت شده‌اند و دو نفر از شورای شهر اندیشه هم اخیراً احضار شده و ملزم به بازگشت مبالغ دریافتی در این سه سال شده‌اند.

احمدزاده خاطرنشان کرد: اینکه فردی از شهرداری به سازمانی دیگر مأمور به خدمت شود روالی معمول است اما اینکه عضو شورا به عنوان کارگر فضای سبز با شهرداری دیگری قرارداد ببندد و بدون اینکه کاری انجام دهند حقوق دریافت کند نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین