کد خبر: ۶۰۲۳۶۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱

وزیر ورزش و جوانان: خبرنگاران حاشیه ایجاد نکنند

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از اردوی قایقرانی گفت: تغییر زمان ثبت نام والیبال مشکلی ندارد اگر خبرنگاران حاشیه ایجاد نکنند.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دیگر مسئولین این دو مجموعه از اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام ایران بازدید کردند.

سلطانی فر در حاشیه این بازدید در پاسخ به خبرنگاران گفت: قبلا بازیهای اسیایی هم از اردوهای تیم های ملی بازدید می کردیم و از نزدیک در جریان مشکلات رشته ها قرار می گرفتیم. تقریبا یک دور کامل همه فدراسیون هایی که کسب سهمیه المپیک می کنند آمده ایم و گزارش وضعیت آنها را داریم.

وی افزود: دور دوم بررسی وضعیت رشته ها از دو هفته دیگر شروع می‌شود یعنی یک سال مانده به بازهای المپیک توکیو. تلاش می کنیم در این مدت وضعیت اردوها روند کسب سهمیه و مشکلات فدراسیون ها را بررسی کرده و شرایط آنها را مرور کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما قبل از این در دو و میدانی، تکواندو، کشتی و وزنه برداری مدال داشتیم و امسال کاراته نیز به مسابقات اضافه شده است. این اتفاق خوبی است. خیلی امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ در کاراته هم بتوانیم مدال گرفته و به روی سکو ایستاده و مدالهای خوشرنگی بگیریم. در قایقرانی، شمیشربازی و جودو نیز نیم نگاهی داریم که آنها نیز روی سکو قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: در جودو و در شمشیربازی وضعیت بهتر است و در قایقرانی نیز دور از ذهن نیست که علاوه بر کسب سهمیه، مدال نیز بگیریم. عادل مجللی در ۲۰۰ متر تنها یک ثانیه با رکورد دنیا فاصله دارد. من خودم به قایقرانی خیلی امید دارم ک علاوه بر کسب سهمیه المپیک، کسب مدال هم کنم.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: امیدواریم با هم افزایی که در ورزش کشور وجود دارد نتایج خوبی در بازیهای المپیک و پارالمپیک بگیریم. علیرغم همه محدودیت ها تمرکز ویژه ای روی رشته های المپیکی داریم و تقریبا همه امکانات آنها را در فدراسیون هایشان برای حضور در رویدادهای مهم کسب سهمیه فراهم خواهیم کرد.

سلطانی فر در خصوص مشکلات قایقرانی و کمبود تجهیزات این رشته نیز گفت: در گذشته قایق هایی خریداری شده اما به خاطر مسائل مالی وارد کشور نشده است. ما با آقای صالحی امیری تصمیم گرفتیم تا هزینه را به صورت مشترک تامین کنیم تا به زودی قایق ها به ایران برسند.

وی در پایان در خصوص حاشیه های ایجاد شده پیرامون تغییر ثبت نام انتخابات فدراسیون والیبال نیز بیان کرد اگر خبرنگارها حاشیه ایجاد نکنند تغییر زمان ثبت نام والیبال هیچ حاشیه ای ایجاد نکرده است. دو رویداد مهم مسابقات نوجوانان جهان و کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم و فکر کردیم بهتر است وضعیت مدیریت فدراسیون را تا دو هفته آینده به هم نزنیم و ۱۰ تا۱۵ روز دیگر ثبت نام ها را شروع خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین