کد خبر: ۶۰۲۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

قرقاش: گزارش نیویورک تایمز تاییدی بر ارتباط دوحه با تروریسم است

وزیر مشاور امارات در امور خارجه مدعی شد، متوسل شدن قطر به تروریسم علیه امارات تاکیدی بر درست بودن اقدامات این کشور علیه دوحه است.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از سایت النشره، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه گفت، گزارش روزنامه نیویورک تایمز که بر ارتباط قطر با رادیکالیسم و متوسل شدنش به تروریسم علیه امارات تصریح دارد، تاکیدی بر درست بودن اقدامات این کشور علیه دوحه است.

نیویورک تایمز پیش از این ضمن انتشار گزارشی، سفیر قطر در سومالی و یک افسر سازمان اطلاعات قطر را که در نقش یک بازرگان خود را جا زده است، به این امر متهم کرد که در انفجارهایی که در بندر بوساسو سومالی در ۱۸ مه رخ داد، دست داشتند.

پیشتر دوحه درستی گزارش نیویورک تایمز را رد و اعلام کرده بود، همواره سیاست خارجه قطر برقراری ثبات و شکوفایی در دیگر کشورها بوده و دوحه در امور داخلی کشورها مداخله نمی‌کند و کسی که دست به اقدامی غیر از این می‌زند نماینده دولت قطر نیست.

قرقاش در واکنش به این اظهارات طرف قطری مدعی شد، نمی‌توان با بیانیه شتاب زده‌ای که همراه با تحقیق و بررسی نیست، صحت گزارش روزنامه مذکور را رد کرد.

وی در ادامه مدعی شد،‌ اتهام متوسل شدن به تروریسم علیه امارات تأسف آور است و آنچه که رخ داده است تاکیدی بر درست بودن اقدامات کشورهای محاصره کننده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین