کد خبر: ۶۰۲۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

زیدان: تیم فوق العاده‌ای دارم

سرمربی رئال مادرید پس از شکست در دیدار دوستانه برابر تاتنهام، اعلام کرد که تیم فوق‌العاده‌ای دارد.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، زین الدین زیدان پس از شکست یک بر صفر رئال مادرید مقابل تاتنهام در آئودی کاپ گفت: امروز بهتر بودیم. باید هر روز بهتر شویم. نمی‌توانم از شکست خوشحال باشم اما در همه زمینه‌ها بهتر بودیم. باید مثبت نگاه کرد.

سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت بازیکنان اظهار کرد: نمی‌دانم در رابطه با خامس چه اتفاقی خواهد افتاد. ما این جا هستیم، تمرین می کنیم، بازی می‌کنیم و تنها به این موضوع فکر می‌کنیم. به ماندن یا نماندن خامس فکر نمی‌کنم. من در اینجا با بازیکنانم هستم. تا سی و یکم آگوست می‌تواند هر اتفاقی رخ دهد. با این تیم در حال تمرین هستیم و به بازیکنانم اعتماد دارم. درست است بازی‌ها بد پیش می‌روند و در لحظات خوبی به سر نمی‌بریم چون شکست خوشایند نیست اما اعتماد به نفسمان را از دست ندادیم. می‌دانیم فصل پیش رو طولانی است.

کیلور ناواس در این دیدار درخشید و بارها با مهارهایش دروازه مادرید را نجات داد. سرمربی فرانسوی درمورد وضعیت دروازه‌بانی تیمش اظهار کرد: برای همه بازیکنان همه چیز روشن است. ناواس نمایش خیلی خوبی داشت. یک روز پیش درباره تیبو کورتوا این حرف را زده بودم. در این تیم حضور هیچ بازیکنی در ترکیب اصلی قطعی نیست. همه در یک تیم هستند. همه باید آماده باشند. اکنون باید درباره بازیکنانی صحبت کنند که ما را همراهی می‌کنند و عملکرد خوبی داشتند.

زیدان در ادامه به شرایط گرت بیل اشاره کرد و گفت: او به آلمان سفر نکرد چون در وضعیت خوبی قرار نداشت و با توصیه پزشکان ترجیح داد در مادرید بماند. در آن جا به تمریناتش ادامه می‌دهد. این یک تصمیم جمعی بود که من، پزشکان و خودش در آن نقش داشتند.

سرمربی رئال مادرید که نسبت به فصل پیش رو خوشبین است، اظهار کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند سال جدیدی که پیش رویمان است را از ما بگیرد، هیچ‌کس. می‌دانم سخت خواهد بود چون فصل را سخت شروع کردیم. می‌دانم که یک تیم فوق العاده دارم. هنوز به آمادگی کامل نرسیدیم. بهتر خواهیم شد. امروز تنها به یک برد نیاز داشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین