کد خبر: ۶۰۲۶۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

ترامپ: از انتصاب پسر بولسونارو به عنوان سفیر برزیل در آمریکا بسیار خوشحال می‌شوم

رئیس جمهور آمریکا گفت که از اقدام احتمالی همتای برزیلی خود در منصوب کردن پسرش به عنوان سفیر این کشور در آمریکا استقبال می‌کند و این کار را مصداق پارتی‌بازی نمی‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگاران در کاخ سفید بعد از بازگشت از سفری به ایالت ویرجینیای آمریکا گفت: من پسر او (ژایر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل) را میشناسم و او را فردی فوق‌العاده می‌دانم. او یک مرد جوان باهوش و شگفت‌انگیز است. با توجه به این که من او را میشناسم احتمالاً آن ها به خاطر همین آشنایی او را برای انتصاب در این سمت در نظر گرفته‌اند.او فردی عالی است و من بسیار از چنین انتصابی خرسند می‌شوم.

به گزارش پایگاه هیل، ترامپ در ادامه صحبتهایش گفت، اعتقادی به این که چنین انتصابی مصداق پارتی‌بازی است ندارد و به این مساله اشاره کرد که پسر بولسونارو به پدرش در زمان مبارزات انتخاباتی کمک کرد.

اخیراً ژایر بولسونارو از احتمال انتصاب پسرش ادواردو بولسونارو به سمت سفیر برزیل در آمریکا صحبت کرد. او استدلال کرده که روابط ادواردو با فرزندان ترامپ می‌تواند به او در این شغل کمک کند.

این در حالی است که خود ترامپ نیز سابقه انتصاب فرزندش را در سمتهای دولتی دارد و در همین راستا ایوانکا ترامپ، دختر وی به همراه شوهرش یعنی جارد کوشنر هر دو به عنوان مشاوران کاخ سفید فعالیت می‌کنند.

ترامپ همچنین در اظهاراتی به بولسونارو اظهار علاقه کرد. او گفت: بولسونارو یک جنتلمن است. درحقیقت من از این که به او می‌گویند "ترامپ برزیل" خوشم می‌آید. این یک نوع تعریف و تمجید است.

وی عنوان کرد: به هر صورت من فکر می‌کنم که او دارد کارش را عالی انجام می‌دهد. این شغل (ریاست‌جمهوری) سخت است اما من فکر می‌کنم این رئیس جمهور فوق‌العاده کار می‌کند و یک مرد شگفت‌انگیز با خانواده‌ای شگفت‌انگیز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین